Ja, men han hjemme er som sagt ikke like enkel å få med seg;p men får prøve i kveld, så er vi ihvertfall innafor. Kanskje jeg får til i morgen også;p men bør jeg ta en ny test senere idag for å sjekke? Er jo helt ny på de greiene her;p
Stemmer det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men han hjemme er som sagt ikke like enkel å få med seg;p men får prøve i kveld, så er vi ihvertfall innafor. Kanskje jeg får til i morgen også;p men bør jeg ta en ny test senere idag for å sjekke? Er jo helt ny på de greiene her;p
Jeg har også ikm 24.3Jeg vil bli med her! IKM 24.03!![]()
Jeg har også ikm 24.3
noen som vet hvor ofte, og når man skal drikke grapefrukt juice?
okei,takkJeg har forstått det slik at man skal begynne å drikke et glass om dagen fra noen dager før el og frem til el er over![]()
noen som vet hvor ofte, og når man skal drikke grapefrukt juice?
okei, takk for svarFra tr til EL er over. Det er jo bare for å få mer fruktbar utflod til sædcellene å svømme i.![]()
Fikk denne el testen idag. Veldig negativ, da må jo den i går ha vært positiv? Vil det si at jeg mest sannsynlig el idag?![]()
I går, i dag eller i morgen. Er det ikke sånn at egget slipper 0-48 timer etter positiv test da?
Aldri testet etter EL selv, så jeg er ikke sikker![]()
Da har du mest sannsynlig bare gått glipp av LH toppen i går. Og ville regnet den i går som positiv, siden streken er så svak i dagFikk denne el testen idag. Veldig negativ, da må jo den i går ha vært positiv? Vil det si at jeg mest sannsynlig el idag?![]()
Da har du mest sannsynlig bare gått glipp av LH toppen i går. Og ville regnet den i går som positiv, siden streken er så svak i dag![]()
Passer det bra å legge inn aksjer idag da?Føler meg helt grønn på det her. Første pp'en jeg tester etter el så;p
Ville helt klart fått lagt inn aksjer i dag ja![]()