Da er min EL forsinket og jeg hopper til IKM uke 14 med 30.03
Da fjerner jeg deg fra lista. Lykke til i uke 14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er min EL forsinket og jeg hopper til IKM uke 14 med 30.03
Ikm 22-23 mars, 2 pp.
Føler som det er uber lenge sida sist, med en 4 åring i hus!
Men like gira og testete fra første mnd! 2-3dpo og såvidt spotting.. Hadde festeblødninger sist.... så litt spent!
Eller så er det som sist jeg sluttet med prevensjon... mensen i tide og utide!
Hei forresten![]()
Sia eg aldri har testa for EL før denne PP.... Denne e vell ikkje positiv heilt ennå? Eller?*blirheiltsprøeg*Vis vedlegget 107770
Nei, den ser ikke helt positiv ut. Trikset er å se på testen mens urinen trekker gjennom, når den blir positiv så kommer streken til syne med en gang!
Se her, innlegget til Carros med bildene hennes (litt ned på siden): http://forum.babyverden.no/threads/el-tester.1735840/![]()
Jeg vil bli med her! IKM 24.03!![]()
Når skal dere begynne å teste?
De to siste pp hat jeg begynt 5 dpo. Men tenker at jeg skal holde meg lenger denne gangen. Får gi mannen testene mine så de ikke ligger der å frister. Eier ikke selvkontroll når det kommer til testingkanskje begynne om ei uke, da er jeg 9 dpo
Jeg tenker 1dpo dagen etter negativ test.Først skal man gå og vente på positiv eggløsningstest og når man endelig har fått det må man vente i enda to uker på ny test!! Kommer til å få grå hår snart
Tror jeg hadde positiv test i går. Skal teste i dag igjen og håper den er svakere.
For da er jeg 1DPO?
Bør man ikke legge inn litt før positiv test ogsåHva tenker dere om denne? Er den positiv? Bør vi legge inn aksjer i kveld?Vis vedlegget 107894
tester ikke før ikm lengre, blir så skuffa av å ha så store forhåpninger ://Når skal dere begynne å teste?
De to siste pp hat jeg begynt 5 dpo. Men tenker at jeg skal holde meg lenger denne gangen. Får gi mannen testene mine så de ikke ligger der å frister. Eier ikke selvkontroll når det kommer til testingkanskje begynne om ei uke, da er jeg 9 dpo
Bør man ikke legge inn litt før positiv test ogsåLitt vanskelig å se, men er nok rett rund hjørnet
![]()
Jo, vi la inn aksjer i går morges. Men lurer på om det kan være greit å legge inn nye i kveld da jeg skal jobbe på formiddagen i morgen og rett på middag hos svigermor etterpå. Redd for at det da kan bli for seint;p
Jeg legger alltid inn flere dager på radNå så ble det lørdag, søndag, mandag og tirsdag
![]()
Jeg tester kun en gang om dagen, samme tid . Burde holde det.Ja, men han hjemme er som sagt ikke like enkel å få med seg;p men får prøve i kveld, så er vi ihvertfall innafor. Kanskje jeg får til i morgen også;p men bør jeg ta en ny test senere idag for å sjekke? Er jo helt ny på de greiene her;p