♡ IKM uke 13 ♡

Oj, dagen før faktisk, det tror ikke jeg jeg har hørt før ! Jeg har også mest sannsynlig eggløsning samme dag som positiv test, basert på at jeg får mensen ganske så nøyaktig 14 dager etter siste positive :) Har sagt hver pp nå at neste skal jeg begynne å tempe, men det blir aldri :p Satser på du er dpo da, så slipper du å vente/teste mer :)

Tusen takk ! Det håper jeg også :)

Jeg får tr 13 dager etter EL, så det varierer jo fra person til person hvor lang lutealfase man har. :) Jeg får det mye senere nå da, som jeg bruker medisiner. :p

Jeg tror ikke det er så vanlig at egget løsner før toppen, har ikke hørt om noen andre hvor det har skjedd mens jeg har vært her.

Jeg har hatt stor nytte av å tempe siden jeg da føler meg sikker på hva som skjer i kroppen, f.eks. rett etter abort. :)

Jeg får tr 13 dager etter EL, så det varierer jo fra person til person hvor lang lutealfase man har. :) Jeg får det mye senere nå da, som jeg bruker medisiner. :p

Jeg tror ikke det er så vanlig at egget løsner før toppen, har ikke hørt om noen andre hvor det har skjedd mens jeg har vært her.

Jeg har hatt stor nytte av å tempe siden jeg da føler meg sikker på hva som skjer i kroppen, f.eks. rett etter abort. :)

Ja for alt jeg vet slipper egget både før eller etter testen blir positiv, aner jo ikke egentlig hvor lang lutealfasen er da jeg ikke temper. Så neste gjøremål nå er å kjøpe temperaturmåler :) Men det er vel sånn at man bør begynne på CD 1, og måle til samme tid hver dag? :)

Denne testen er vel ikke så ille til å bare være CD10? Håper det betyr at noe nærmer seg :D

nv1e06.jpg

Ja for alt jeg vet slipper egget både før eller etter testen blir positiv, aner jo ikke egentlig hvor lang lutealfasen er da jeg ikke temper. Så neste gjøremål nå er å kjøpe temperaturmåler :) Men det er vel sånn at man bør begynne på CD 1, og måle til samme tid hver dag? :)

Altså, de fleste av oss bruker et par sykluser på å bli kjent med vår egen temp og hva den betyr - og selve det å tempe. Så jeg ville bare begynt med en gang du får termometeret. Jeg temper vaginalt, så jeg temper ikke de dagene jeg blør. Dette termometeret er på tilbud nå, og uansett veldig billig, og du får det i posten om 2-3 dager; http://www.billige-teste.dk/babyplan-digital-termometer-decimaler-p-143.html

Og hvis du er interessert så anbefaler jeg at du også leser informasjon om temping, som ligger på første siden i tråden "Vi som temper", rett under de aller første innleggene med grafene våre. :)

Ikm 22-23 mars, 2 pp.
Føler som det er uber lenge sida sist, med en 4 åring i hus!
Men like gira og testete fra første mnd! 2-3dpo og såvidt spotting.. Hadde festeblødninger sist.... så litt spent!
Eller så er det som sist jeg sluttet med prevensjon... mensen i tide og utide!

Hei forresten;)

Håper våren bringer med seg mange fine spirer♥

♥Mandag 23/3
-frkMina, pp 2

♥Tirsdag 24/3
- Tuppeline17
- lillemy_91, pp 7
- jeanetteh

♥Onsdag 25/3
- Pina

♥Torsdag 26/3
- kattungen, pp 2 etter MA
- Orkidee
- kujenta
- Lire, pp 6
- Lykkeliten_86, pp 19
- Bkno9642672, pp 3

♥Fredag 27/3
- Nekinna91, pp 6 etter MA
- Regnbuebarn 2015, pp 5 (pp 2 etter SA)
- mammatilmirakel, pp 13
- frydefull83

♥Lørdag 28/3
- Terne, pp 3 (pp 1 etter SA)
- Smileguri, pp 3
- Håpefull85, pp 12

♥Søndag 29/3
- mammamiaaa, pp 7
- Alvea, pp 11

♡Gravid♡

:( Tante blææ :(

Passert IKM??

Ikke oppdatert :O

Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum:)

Prøver meg på IKM torsdag 26/3 :)

Har litt problemer med å få redigert innlegg idag, men har bedt om hjelp for å få fikset dette. Så lista blir oppdatert så fort dette er fikset:) Ha en fin dag alle søte damer. Nyt det fine været!<3

Ojojojoj.. aldri opplevd dette før. Var nettopp på do og der kom det masse slim og litt ferskt blod. Er el akkurat nå? Er det for sent med ekstra ilegging av aksjer i kveld?? Sikkert bodronninggeleen som har laget en real eggløsning her. Kjenner meg også uggen og kvalm i dag..

Må legge til at jeg utfra tester trodde jeg var 1dpo i dag.. men kan jo ta 48 timer fra pos. Test til EL. Angrer på at vi ikke la inn aksjer i går.

Ojojojoj.. aldri opplevd dette før. Var nettopp på do og der kom det masse slim og litt ferskt blod. Er el akkurat nå? Er det for sent med ekstra ilegging av aksjer i kveld?? Sikkert bodronninggeleen som har laget en real eggløsning her. Kjenner meg også uggen og kvalm i dag..

Legg inn aksjer i dag og, så har du helgardert deg. :)

Da er min EL forsinket og jeg hopper til IKM uke 14 med 30.03

Håper våren bringer med seg mange fine spirer♥

♥Mandag 23/3
-frkMina, pp 2

♥Tirsdag 24/3
- Tuppeline17
- lillemy_91, pp 7
- jeanetteh

♥Onsdag 25/3
- Pina

♥Torsdag 26/3
- kattungen, pp 2 etter MA
- Orkidee
- kujenta
- Lire, pp 6
- Lykkeliten_86, pp 19
- Bkno9642672, pp 3

♥Fredag 27/3
- Nekinna91, pp 6 etter MA
- Regnbuebarn 2015, pp 5 (pp 2 etter SA)
- mammatilmirakel, pp 13
- frydefull83

♥Lørdag 28/3
- Terne, pp 3 (pp 1 etter SA)
- Smileguri, pp 3
- Håpefull85, pp 12

♥Søndag 29/3
- mammamiaaa, pp 7
- Alvea, pp 11

♡Gravid♡

:( Tante blææ :(

Passert IKM??

Ikke oppdatert :O

Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum:)

Back
Topp