Ja humpa på lørdag, søndag, i går også blir det vel i dag også![]()
Heldig du! Her må jeg nesten tvinge med meg samboeren;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja humpa på lørdag, søndag, i går også blir det vel i dag også![]()
Mellom 11-14 (hvis jeg ikke husker helt feil nå) så er det best å ta el-testLurt å ikke vært på do på 4 timer og drukket minimalt de siste 2 timene
![]()
Heldig du! Her må jeg nesten tvinge med meg samboeren;p
Okei. Tror ikke jeg rekker noen test før 14, men får bare ta en litt senere. Tror uansett ikke at den er i nærheten av positiv ennå![]()
De sier jo 0-48 timer fra første positive test . Jeg får alltid to dager og regner el dagen som dagen etter siste positiveEl tester. De tre nederste fra i dag og i går. Den sterkeste er fra i går kveld. En i morges og en nå. Kan jeg ha el i dag selv om gårsdagens test var noe svak positiv? Har en teori om at jeg ikke får veldig positive tester.. vanskelig å treffe toppen.
Er liksom så usikker på om den var pos. I går.. men må jo være det siden den er svakere i dag...? Er cd 14 i dag så d stemmer jo sånn sett.. vi får bare kjøre på.. murringer har jeg også.. ikke kjent det før. Mulig bidronningeleen som gjøre det.De sier jo 0-48 timer fra første positive test . Jeg får alltid to dager og regner el dagen som dagen etter siste positive
Heheh, nei han her er fornøyd, for han får seg aldri så mye som han gjør når jeg har el, hahahMen samtidig så håper han at det tar litt tid før det klaffer, for forrige gang så klarte jeg nesten ikke å ha sex før i uke 13-14 for det var så vondt
![]()
Ikke si det for sikkert, for nå så startet jeg med knall positiv test cd 12![]()
Krysser fingreneHoho det er så gøy å tenke på at vi alle sammen skal få baby i desember i årTenk på det da dere
![]()
Hoho det er så gøy å tenke på at vi alle sammen skal få baby i desember i årTenk på det da dere
![]()
Krysser fingrene![]()
Det hadde virkelig vært fantastisk!![]()
Hadde vært fantastisk!!!!Hoho det er så gøy å tenke på at vi alle sammen skal få baby i desember i årTenk på det da dere
![]()
Hadde vært fantastisk!!!!
Skulle ønske min var litt mer ivrig på sex også. Her i huset er det jeg som føler at jeg ikke får så mye som jeg vil;p Hehe. Han vil gjerne prøve litt til ja;p huff. Kjenner til det. Sist jeg var gravid ble det ikke så mye sengekos på oss heller. Da orket jeg rett og slett ikke;p
Forsøkte meg på en test tidligere idag. Hadde ikke gått mange timene siden jeg hadde vært på toalettet, og hadde drukket en del kort tid før. Den var veldig svak, så får bare ta igjen i morgen![]()
Hoho det er så gøy å tenke på at vi alle sammen skal få baby i desember i årTenk på det da dere
![]()
Jeg er helt med på den altsåSkikkelig babyboom uke
![]()