♡ IKM uke 13 ♡

Jeg klarte så vidt det ene glasset i dag. Hadde et stort vannglass ved siden av å skylle ned med;p Klarte nesten ikke å svelge det engang.. jaja, det er jo verdt det om det kan få det til å klaffe!;)

Den fra Bama synes jeg er god når den er iskald. Den med gjennomsiktig flaske. Likte ikke grapefruktjuice i starten, men den var minst ille, og nå liker jeg den. :)

Den fra Bama synes jeg er god når den er iskald. Den med gjennomsiktig flaske. Likte ikke grapefruktjuice i starten, men den var minst ille, og nå liker jeg den. :)

Får se etter den jeg også, hvis det ikke klaffer denne pp :)

Det nærmer seg... hadde dere ventet med aksjer til i morgen?? Eller kan det være for sent?

Vedlegg

• 1425933986448.jpg
    1425933986448.jpg
    39,5 KB · Visninger: 63
Det nærmer seg... hadde dere ventet med aksjer til i morgen?? Eller kan det være for sent?

Når la du inn aksjer sist? Ville prøvd å få annenhver dag når det ser ut som det nærmer seg EL. :)

Når la du inn aksjer sist? Ville prøvd å få annenhver dag når det ser ut som det nærmer seg EL. :)
I går.. men kjenner jeg blir litt ivrig nå etter flere mislykka pper.. men frykter negativ test i morgen. Sjelden jeg får så positiv som dette.

I går.. men kjenner jeg blir litt ivrig nå etter flere mislykka pper.. men frykter negativ test i morgen. Sjelden jeg får så positiv som dette.

Om du legger inn i morgen og torsdag så burde det holde da. Det er jo bare 30 % sjanse for full klaff selv med perfekt aksje-timing. Det er jo så mye som skal til før det blir noe av. :confused:

Jeg gir opp denne kroppen her. mest lyst til å bytte den ut.
El testene blir ikke positive, el slim som har vart noen dager, og overhode ikke vært mye av det heller. Elsmerter er helt dødt det også. Tempen er som den pleier tidlig dpo. Jeg er så utålmodig som det går an denne gangen her.

Positiv? Da er det isåfall 3 dagen med positiv test, og jeg har alltid kun 1 dag :S

Vedlegg

• 1425981626378.jpg
    1425981626378.jpg
    34 KB · Visninger: 57
Jeg fikk mine aller første el tester i posten idag. Er cd 10 idag og tenker å prøve å ta en i løpet av dagen. Men jeg har aldri prøvd ut sånne tester før, så derfor trenger jeg litt råd fra dere som kan dette bedre enn meg;p Kan man ta el testen når som helst på dagen? Bør det ha gått en viss tid fra sist man tisset?:)

Om du legger inn i morgen og torsdag så burde det holde da. Det er jo bare 30 % sjanse for full klaff selv med perfekt aksje-timing. Det er jo så mye som skal til før det blir noe av. :confused:
Tok test i morges og den var blitt litt svakere.. regner med at toppen kanskje var i natt. Tester igjen når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Noen som vet når jeg bør slutte på bidronninggele? Er det på el-dagen? Noen fare om jeg tar den noen dager ekstra for å være sikker?

Jeg fikk mine aller første el tester i posten idag. Er cd 10 idag og tenker å prøve å ta en i løpet av dagen. Men jeg har aldri prøvd ut sånne tester før, så derfor trenger jeg litt råd fra dere som kan dette bedre enn meg;p Kan man ta el testen når som helst på dagen? Bør det ha gått en viss tid fra sist man tisset?:)

Mellom 11-14 (hvis jeg ikke husker helt feil nå) så er det best å ta el-test :) Lurt å ikke vært på do på 4 timer og drukket minimalt de siste 2 timene :)

Back
Topp