Neida, nå er det virkelig på høy tid at det blir full klaff for degSå jeg heier alt jeg kan for deg
![]()
♥ Så snilt. Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, nå er det virkelig på høy tid at det blir full klaff for degSå jeg heier alt jeg kan for deg
![]()
Jeg klarte så vidt det ene glasset i dag. Hadde et stort vannglass ved siden av å skylle ned med;p Klarte nesten ikke å svelge det engang.. jaja, det er jo verdt det om det kan få det til å klaffe!![]()
Den fra Bama synes jeg er god når den er iskald. Den med gjennomsiktig flaske. Likte ikke grapefruktjuice i starten, men den var minst ille, og nå liker jeg den.![]()
Den fra Bama synes jeg er god når den er iskald. Den med gjennomsiktig flaske. Likte ikke grapefruktjuice i starten, men den var minst ille, og nå liker jeg den.![]()
Takk for tipset! Kanskje jeg bør prøve den istedet![]()
Får se etter den jeg også, hvis det ikke klaffer denne pp![]()
Det nærmer seg... hadde dere ventet med aksjer til i morgen?? Eller kan det være for sent?
I går.. men kjenner jeg blir litt ivrig nå etter flere mislykka pper.. men frykter negativ test i morgen. Sjelden jeg får så positiv som dette.Når la du inn aksjer sist? Ville prøvd å få annenhver dag når det ser ut som det nærmer seg EL.![]()
Den smaker grapefruktjuice den og, men det var den jeg fikk til å få i meg.Bama/Cevita. Ofte ved frukt&grønt-avdelingen, der det er smoothie o.l.
Vis vedlegget 107350
Det nærmer seg... hadde dere ventet med aksjer til i morgen?? Eller kan det være for sent?
I går.. men kjenner jeg blir litt ivrig nå etter flere mislykka pper.. men frykter negativ test i morgen. Sjelden jeg får så positiv som dette.
Tusen takkDa er du på lista! Lykke til![]()
Positiv? Da er det isåfall 3 dagen med positiv test, og jeg har alltid kun 1 dag :S
Tok test i morges og den var blitt litt svakere.. regner med at toppen kanskje var i natt. Tester igjen når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Noen som vet når jeg bør slutte på bidronninggele? Er det på el-dagen? Noen fare om jeg tar den noen dager ekstra for å være sikker?Om du legger inn i morgen og torsdag så burde det holde da. Det er jo bare 30 % sjanse for full klaff selv med perfekt aksje-timing. Det er jo så mye som skal til før det blir noe av.![]()
Bare å humpe i vei da![]()
Jeg fikk mine aller første el tester i posten idag. Er cd 10 idag og tenker å prøve å ta en i løpet av dagen. Men jeg har aldri prøvd ut sånne tester før, så derfor trenger jeg litt råd fra dere som kan dette bedre enn meg;p Kan man ta el testen når som helst på dagen? Bør det ha gått en viss tid fra sist man tisset?![]()