Blir spennende å se når jeg har EL. Er den rundt 15. mars kan jeg få termin på bursdagen min! Uæh!
Det hadde jo vært tidenes beste bursdagsgave!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se når jeg har EL. Er den rundt 15. mars kan jeg få termin på bursdagen min! Uæh!
Hehe ja, men unner jo skatten min sin egen dag, daDet hadde jo vært tidenes beste bursdagsgave!![]()
Hehe ja, men unner jo skatten min sin egen dag, da![]()
Ikm 26/3, pp6
28/3 pp12
IKM tirsdag 24.03 pp7![]()
Litt ustabe perioder. Men sånn ca 27/3 er min neste ikm
IKM 29 mars
Flink du er!Da er dere alle ført opp på lista. Lykke til alle sammen!![]()
takk , du også !Da er du på lista! Lykke til![]()
tester etter EL, men tenkte å begynne med bidronning og wild jam neste PP, hvor får man kjøpt detPrøver bidronninggele og wild yam for første gang denne pp. I tillegg vil jeg drikke noe grapefruktjuice og teste el. Noen andre som skal gjøre litt ekstra?
tester etter EL, men tenkte å begynne med bidronning og wild jam neste PP, hvor får man kjøpt detPrøver bidronninggele og wild yam for første gang denne pp. I tillegg vil jeg drikke noe grapefruktjuice og teste el. Noen andre som skal gjøre litt ekstra?
Prøver bidronninggele og wild yam for første gang denne pp. I tillegg vil jeg drikke noe grapefruktjuice og teste el. Noen andre som skal gjøre litt ekstra?
tester etter EL, men tenkte å begynne med bidronning og wild jam neste PP, hvor får man kjøpt det?
Prøver bidronninggele og wild yam for første gang denne pp. I tillegg vil jeg drikke noe grapefruktjuice og teste el. Noen andre som skal gjøre litt ekstra?