♡ Drømmen vår - med litt hjelp ♡

Den lille gutten min har blitt stor. Han er barnehage-gutt og kosegutt. I sommer tok jeg bilder av han på stranden (badet naken) og da jeg så på bildene igjen så kjente jeg på en stor takknemlighet for de minnet meg om det bildet jeg fant da jeg startet denne dagboken. Da jeg var redd for at kroppen min ikke ville mestre dette uansett, at endometriosen ville ta livet av alt liv. Da det var som om lyset var delvis slukket inni meg, selv om vi forsøkte å leve som normalt mens vi håpet på å lykkes.

Jeg føler at jeg fortsatt hører til her på assistert, men jeg mener ikke å plage dere som står midt oppi det nå. Takknemligheten min til Ullevål og de som hjalp oss er så stor at det fremdeles er overveldende. Jeg tenker titt og ofte på hvor heldige vi er, som fikk hjelpen. Livet er noe helt annet nå enn da jeg fant det bildet. [emoji813]red

Jeg er veldig glad for at nesten alle som var aktive samtidige som meg har lykkes, og jeg unner virkelig alle som må forholde seg til ufrivillig barnløshet (eller habituell abort) å lykkes med og oppfylle barneønsket på den ene eller andre måten. [emoji813]red


Vis vedlegget 230408
[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175][emoji175]
 
Den lille gutten min har blitt stor. Han er barnehage-gutt og kosegutt. I sommer tok jeg bilder av han på stranden (badet naken) og da jeg så på bildene igjen så kjente jeg på en stor takknemlighet for de minnet meg om det bildet jeg fant da jeg startet denne dagboken. Da jeg var redd for at kroppen min ikke ville mestre dette uansett, at endometriosen ville ta livet av alt liv. Da det var som om lyset var delvis slukket inni meg, selv om vi forsøkte å leve som normalt mens vi håpet på å lykkes.

Jeg føler at jeg fortsatt hører til her på assistert, men jeg mener ikke å plage dere som står midt oppi det nå. Takknemligheten min til Ullevål og de som hjalp oss er så stor at det fremdeles er overveldende. Jeg tenker titt og ofte på hvor heldige vi er, som fikk hjelpen. Livet er noe helt annet nå enn da jeg fant det bildet. :Heartred

Jeg er veldig glad for at nesten alle som var aktive samtidige som meg har lykkes, og jeg unner virkelig alle som må forholde seg til ufrivillig barnløshet (eller habituell abort) å lykkes med og oppfylle barneønsket på den ene eller andre måten. :Heartred


Vis vedlegget 230408

Nydelig! ❤️❤️❤️
 
Så sant[emoji173]️[emoji173]️
 
Det så jaggu mørkt ut for en del av oss her en stund, er så takknemlig at jeg nesten ikke kan beskrive det❤
Å håper at de som fortsatt sliter kan finne ett håp i alle suksesshistoriene her på bv, for det er jo en del av de også:)

Kos deg masse med familien din, det er så vell unt❤
 
Den lille gutten min har blitt stor. Han er barnehage-gutt og kosegutt. I sommer tok jeg bilder av han på stranden (badet naken) og da jeg så på bildene igjen så kjente jeg på en stor takknemlighet for de minnet meg om det bildet jeg fant da jeg startet denne dagboken. Da jeg var redd for at kroppen min ikke ville mestre dette uansett, at endometriosen ville ta livet av alt liv. Da det var som om lyset var delvis slukket inni meg, selv om vi forsøkte å leve som normalt mens vi håpet på å lykkes.

Jeg føler at jeg fortsatt hører til her på assistert, men jeg mener ikke å plage dere som står midt oppi det nå. Takknemligheten min til Ullevål og de som hjalp oss er så stor at det fremdeles er overveldende. Jeg tenker titt og ofte på hvor heldige vi er, som fikk hjelpen. Livet er noe helt annet nå enn da jeg fant det bildet. :Heartred

Jeg er veldig glad for at nesten alle som var aktive samtidige som meg har lykkes, og jeg unner virkelig alle som må forholde seg til ufrivillig barnløshet (eller habituell abort) å lykkes med og oppfylle barneønsket på den ene eller andre måten. :Heartred


Vis vedlegget 230408

Nydelig skrevet [emoji173]
 
Så nydelig skrevet Lykkeliten! Ble tårevått i øynene her også [emoji176] Vi er heldige vi som får hjelp, og lykkes med det store barneønsket.
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Fantastisk skrevet, får tårer i øynene
Takk. [emoji4] Jeg vet liksom ikke noe annet sted hvor det finnes de som forstår fullt og helt den gleden. [emoji173]
[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175][emoji175]
[emoji173]
Nydelig! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173]
Så sant[emoji173]️[emoji173]️
Ja. [emoji4] Den største lykken man kan oppleve dette. [emoji173]
Det så jaggu mørkt ut for en del av oss her en stund, er så takknemlig at jeg nesten ikke kan beskrive det[emoji173]
Å håper at de som fortsatt sliter kan finne ett håp i alle suksesshistoriene her på bv, for det er jo en del av de også:)

Kos deg masse med familien din, det er så vell unt[emoji173]
Det var en fryktelig tøff og lang vei for så mange, og sikkert også derfor man holdt mer og mer sammen her også. Vi som stod i den samme hengemyra og ikke kom oss videre. Heldigvis er lykken så uendelig mye større enn mørke når man endelig kommer i mål. Gratulerer så mye med din nye skatt forresten!!! [emoji173][emoji173][emoji173]
Så fint skrevet [emoji173][emoji173] ble litt rørt jeg [emoji4]
Fryktelig klissete følte jeg at det var, men utrolig hyggelig respons her. [emoji4] Det er virkelig helt magisk å få det etterlengtede barnet, og takknemligheten over at det finnes hjelp til å få det til... Jeg tør jo ikke tenke på livet uten han. Gleder meg til du skal få hilse på din. [emoji173]
Nydelig skrevet [emoji173]
Takk! [emoji173]
Så nydelig skrevet Lykkeliten! Ble tårevått i øynene her også [emoji176] Vi er heldige vi som får hjelp, og lykkes med det store barneønsket.
Takk! [emoji4] Tenk at du om ikke så lenge skal få hilse på dine. [emoji173][emoji173] De som jobber med assistert befruktning skulle fått en nydelig bukett med roser hver eneste dag. De skulle bare visst hvor mye man takker dem i hjertet sitt. [emoji173]
Jeg unner deg så inderlig den lykken
Tusen takk Sara! [emoji173] Det er virkelig verdt hele den lange reisen for å få akkurat han. [emoji4][emoji173] Som du jo vet at jeg gjentar og gjentar, men det er bare så innmari sant.
 
Back
Topp