♡ Drømmen vår ♡

Skjønner veldig godt tankene dine om å ville prøve på nytt. Da jeg hadde min SA, var det mange som mente at jeg måtte passe på å gi det tid, kanskje vi skulle vente litt, få ting på avstand. Men hadde jeg fått lov, ville jeg blitt gravid igjen dagen etter! Det eneste som holdt meg oppe, var at jeg måtte bare slutte og blø, og så kunne jeg begynne den (tross alt) spennende jakten på EL.

Her synes jeg du skal gjøre akkurat det som føles best for deg :) Så lenge du ikke får utskraping, er det ingenting som tilsier at du ikke kan prøve på nytt ved første EL hvis du vil det. Så go for it hvis det er det som er riktig for deg!

Ønsker deg masse masse lykke til og håper det ikke er lenge før du kan entre et terminforum igjen <3

Skjønner veldig godt tankene dine om å ville prøve på nytt. Da jeg hadde min SA, var det mange som mente at jeg måtte passe på å gi det tid, kanskje vi skulle vente litt, få ting på avstand. Men hadde jeg fått lov, ville jeg blitt gravid igjen dagen etter! Det eneste som holdt meg oppe, var at jeg måtte bare slutte og blø, og så kunne jeg begynne den (tross alt) spennende jakten på EL.

Her synes jeg du skal gjøre akkurat det som føles best for deg :) Så lenge du ikke får utskraping, er det ingenting som tilsier at du ikke kan prøve på nytt ved første EL hvis du vil det. Så go for it hvis det er det som er riktig for deg!

Ønsker deg masse masse lykke til og håper det ikke er lenge før du kan entre et terminforum igjen <3

Ja, jeg håper kroppen rydder opp selv i morgen og at jeg kan begynne å jakte på EL. Jeg kan ikke tenke at vi skal vente med å prøve, det vil bare gjøre vondt verre for meg kjenner jeg. Så ja, jeg er enig med deg. Vil mye heller bli gravid igjen i morgen enn å gå gnage på dette som har skjedd nå. :( Dette er jo allerede over, nå vil jeg videre, i gang med noe nytt og nytt håp, nytt liv. <3 Håper vi begge kan flytte over på nye terminforum snart og bli der!

Tenker på deg! Når jeg hadde SA kom en venninne med en fryktelig stygg kommentar og folk er bare så utrolig tankeløse noen ganger så håper du har gode venninner som støtter deg og lar deg sørge den tiden du trenger.

Tenker på deg! Når jeg hadde SA kom en venninne med en fryktelig stygg kommentar og folk er bare så utrolig tankeløse noen ganger så håper du har gode venninner som støtter deg og lar deg sørge den tiden du trenger.

Tusen takk!

Huff, så dumt at du opplevde det. Jeg har heldigvis ikke opplevd det enda, men vi får vel se i tiden fremover. I dag har alle vært veldig fine med meg hvert fall, av de nærmeste som vet det. Og mannen er veldig fin og snill med meg nå. <3

Vet ikke hva jeg skal si!!!! :O ble så glad når jeg så du hadde skrevet noe men så så jeg bare Ma!! Så utrolig trist og kjipt!! Sender masse klemmer din vei!!! Så sinnsykt urettferdig!!! Kan ikke forstå dette :( :(

Vet ikke hva jeg skal si!!!! :O ble så glad når jeg så du hadde skrevet noe men så så jeg bare Ma!! Så utrolig trist og kjipt!! Sender masse klemmer din vei!!! Så sinnsykt urettferdig!!! Kan ikke forstå dette :( :(

Tusen takk! <3 Ja, i dag føles det urettferdig. Og jeg tør ikke helt å legge meg for når jeg våkner skal det avsluttes helt på ordentlig. :( :crybaby2

Masse lykke til i dag Lykkeliten! Har tenkt så mye på deg siden du fortalte om ultralyden og MA'en i går. Det er så utrolig trist. Det blir nok en tøff dag i dag og dagene fremover, men jeg håper kroppen klarer å ordne opp og at du raskt er tilbake med positive tester hos tempegjengen! Sender over en stor klem

Lykke til i dag!! Tenker på deg!

Masse lykke til i dag Lykkeliten! Har tenkt så mye på deg siden du fortalte om ultralyden og MA'en i går. Det er så utrolig trist. Det blir nok en tøff dag i dag og dagene fremover, men jeg håper kroppen klarer å ordne opp og at du raskt er tilbake med positive tester hos tempegjengen! Sender over en stor klem

Tusen takk! Det håper jeg også. Foreløpig bare venting her. Gleder meg til å være ferdig. Selv om det er leit. :(

Masse lykke til idag Lykkeliten ♡ Håper kroppen ordner opp raskt og "greit" (i mangel på bedre ord). Så krysser jeg alt jeg har fir at en ny spire sitter hele veien ut så snart som mulig. Kanskje vi begge er heldig å havner på november/desember :)
Mine tanker et hos deg idag ♡
Klem

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Masse lykke til idag Lykkeliten ♡ Håper kroppen ordner opp raskt og "greit" (i mangel på bedre ord). Så krysser jeg alt jeg har fir at en ny spire sitter hele veien ut så snart som mulig. Kanskje vi begge er heldig å havner på november/desember :)
Mine tanker et hos deg idag ♡
Klem

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg er fremdeles på sykehuset. De har tatt ultralyd, og sier at det nå er så lite rester igjen at de er overbevist om at jeg klarer dette på egenhånd uten noen utskrapning (jeg blør fremdeles mye med klumper). Så jeg er glad for at det ser ut til å ha gått bra med medisinsk abort i dag, og at vi nå forhåpentligvis heller kan se fremover. Det hadde vært utrolig bra om vi kunne flytte sammen over på et terminforum nå i nærmeste fremtid, og bli der helt til vi har en sprell levende varm liten nyfødt på brystet. <3

Så utrolig leit å lese dette her! Før jeg ble gravid første gang snoket jeg en del på FS, og jeg lærte mye nytt av å lese tråder og innlegg fra deg. Når jeg ble gravid og ble aktiv bruker her selv var det så utrolig godt å se at du hadde flyttet til terminforum, og å se at du nå er tilbake her på FS er rett og slett ufattelig. :(

Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for at du slipper utskrapning!

Så bra at når omstendigjetene nå dessverre var slik de var at det ser ut som du slipper utskrapning og at kroppen ordner opp. Har tenkt masse på deg idag og sjekket ofte etter oppdatering. Nå må du bare slappe av og passe godt på deg selv.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så utrolig leit å lese dette her! Før jeg ble gravid første gang snoket jeg en del på FS, og jeg lærte mye nytt av å lese tråder og innlegg fra deg. Når jeg ble gravid og ble aktiv bruker her selv var det så utrolig godt å se at du hadde flyttet til terminforum, og å se at du nå er tilbake her på FS er rett og slett ufattelig. :(

Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for at du slipper utskrapning!

Så hyggelig at du har lært en del av meg. Tusen takk for omtanke! <3

Så bra at når omstendigjetene nå dessverre var slik de var at det ser ut som du slipper utskrapning og at kroppen ordner opp. Har tenkt masse på deg idag og sjekket ofte etter oppdatering. Nå må du bare slappe av og passe godt på deg selv.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, jeg er veldig glad for det. Nå har blødningene avtatt kraftig, etter at det kom enda mer klumper etter ultralyd så da tror jeg nok jeg kan stole på at alt er ute. Så nå er jeg endelig hjemme igjen. Og tenker at jeg er i gang med nok en ny pp, og jakten på gullegget. <3 Tusen takk for at du tenker på meg.

PP 7 - CD 3
Da har jeg bestilt en pakke med eggløsningstester og g-tester fra billig-teste.dk. I morgen tenkte jeg å ta en g-test for å kunne sammenlikne med en ny en når blødningene avtar/slutter. Termometeret ligger klart på nattbordet og jeg har trappet opp med folat igjen. Så blir det spennende og se hvor lenge jeg blør, og hvor lenge hcg sitter i. Dersom jeg har positiv g-test om 3 uker skulle jeg ringe sykehuset for å komme på en ekstra kontroll, så de regner tydeligvis med at det skal være borte innen nokså kort tid. Siden jeg har hatt eggløsning 10 dager etter en kjemisk graviditet så mener gynekologen også at jeg kan regne med at kroppen kan være raskt i gang igjen etter en medisinsk abort, men at jeg nok kan ha uregelmessig syklus så det kan ta litt tid før EL dukker opp (tok jeg 21 dager etter en annen kjemisk, så det vet jeg jo også av egen erfaring.)

Jeg er veldig spent kjenner jeg. Jeg har jo hittil blitt befruktet ved hvert fall 4 av 6 forsøk (og jeg har jo den mistanken om at jeg egentlig hadde en kjemisk i pp 1, men det var før testetøsa var født). Så jeg kan jo tenke meg at det kan skje på nytt nokså raskt. Men hva da? Når kan man feire neste gang? Vi skulle ha tidlig ultralyd rundt 7-8 uker ved en eventuell ny graviditet. Da ville jo den spira som er død nå ha levd på UL sa gynekologen. Og det kan tenkes alt hadde sett helt bra ut (for embryoet så riktig ut for 8+4). Så, hva da? Ny UL ved 11-12 uker. Og da? Er det trygt da? Må vi vente til OUL før vi føler oss trygge? Eller til etter uke 28 slik at det er sannsynlig at den vil reddes ved en fødsel? Men hva om den bare dør i magen? Jeg kjenner at jeg ikke vil tenke på et nytt svangerskap riktig enda, for jeg er litt redd, men samtidig så vil jeg være gravid på nytt helst NÅ for jeg vil ikke være ikke gravid. Nå ble dette mye og rotete. Det er litt sånn det er i hodet. Kaos. Jeg føler meg allikevel sterk. Vi er unge. Vi er veldig heldige som får til befruktningen "helt av oss selv". Jeg får allerede Crinone, som det kan se ut som jeg trenger. Da må det være lov å håpe at dette var uflaks. At denne lille spiren var syk, og ikke kunne leve lenger, men at det var tilfeldig. Slik det vanligvis er. Og at det bare var uflaks at det første befruktede egget jeg "reddet" med Crinone ikke kunne leve.

Jeg har forsøkt å være travel i dag, så jeg har ikke vært på forumet. Nå skal vi spise en kjærestemiddag. Det er valentines day, og vi er ikke lenger 2+1, vi er bare oss to. Jeg føler meg helt alene i kroppen min og veldig tom. I dag er en litt trist dag, men jeg vil se fremover. <3

Jeg får så vondt av å lese dette, for det røsker opp i følelsene rundt min egen SA. Kjenner meg så altfor godt igjen. Tomheten og den enorme sorgen. Det blir heldigvis bedre etter hvert :) Kos dere med kjærestemiddag! <3

Back
Topp