PP 7, 7 dpo - ettermiddag - Testetøsa har kommet på besøk
OK! Nå husker jeg hvorfor jeg heter Testetøsa. Jeg klarer ikke å holde meg!
Jeg fikk strek etter tidsfristen på en test på CD 13. Jeg tok en test CD 19 som var helt negativ og en ny en for noen dager siden, bare for å være 100 % sikker på at alle tester er negative etter MA'en, den var negativ den og heldigvis. Jeg tror kanskje det var fordi Foreløpig litt anonym sa at hun kunne se sånne ultrasvake streker så lenge etter sin MA, så jeg ville forsikre meg helt om at alle hcg-rester var BORTE!
Ok. Så er det Testetøsa da, for jeg synes at å teste etter MA er greit. Men Testetøsa har lovet i alle anledninger at hun skulle vente til 8 dpo. MEN problemet (logikken forsvinner nå) er jo at jeg tror EL var midt på natten slik at jeg teknisk sett er midt mellom 7 og 8 dpo i dag, sånn egentlig. Så derfor ble det test istad, på ettermiddagsurin. Mange timer siden jeg hadde drukket, mange timer siden jeg hadde tisset. Jeg så en ultrasvak strek rett innenfor fristen, omtrent ved 5 minutter (sånn ultrasvak som mannen ikke kan se) og når den har tørket kan både mannen og jeg se streken, rosa. Så nå er jeg glad tror jeg, men litt sånn nervevrak og rar. Kanskje jeg hadde sånn hcg liggende på 2-3 etter aborten, sånn at det er derfor den kom så tydelig så tidlig nå (jeg har jo pleid å få strek etter fristen allerede 8 dpo flere ganger tidligere). Jeg er 5+0 om 2 uker egentlig da, så da er jeg forbi kjemisk graviditet. Da blir første nedtelling til 25. mars. Eller. Aller først vil jeg ha en sterkere strek om noen dager.
Her er bilde forresten, men som vanlig, vanskeligere å se på bilde enn i virkeligheten. Bilde er uredigert.