♡♡IKM uke 2♡♡

Jeg har fundert mye siste dagene, og har måtte snakke med legen, som i og for seg kunne tenke seg at min teori om at kroppen forsøkte seg(uten å lykkes) på EL 22.des med sykt såre nippler og litt eggehviteutflod, og en mens den 4./5. jan etter forklaring av mine h****** smerter som ikke lignet grisen! ;) Det hører med at jeg igjen nå mandag hadde full uttelling på EL-test igjen samt murringer og vært kvalm i 4 dager. Det de kaller "nytt forsøk på EL"...? Så jeg lurer på om jeg skal hoppe inn på IKM uke 5 med ny dato IKM 26.1, eller ikke hoppe inn på noe før jeg vet mer..? Og jeg aner ikke hva jeg venter på, hva kommer først? Pos. g-test eller tr? Legen forklarte også at selv om jeg har gått på cerazette, så er syklusen den "samme" som alltid. Hun forklarte bedre enn meg :D Men at EL og tr ikke gjennomføres da prevansjonen er for nettopp dette: "stoppe handlingen".
Vel, BT kom i dag. Ser syner på testen jeg tok i stad, prøver med morgenurin i morgen. Men nå begynner realiteten å ta over tankegangen min.. :P På mandag når EL-test slo ut positiv, var det eggehviteutflod med gelelignende klumper som lå igjen på papiret(beklager detaljer.....), men ingen såre nippler denne gang. I kveld er kvalmen her fortsatt, murringer, og gul-hvit utflod/kremet utflod annen hver dag. Blir sprøøøø. TAKK for BV og at man kan få det uuuut!!! :D :P ❤️

5 dager over IKM ifølge BV appen :/ neg test på torsdag.. Ger ikkje opp før tanta e kommet.. ( men innerst inne så e ikkje håpet like stort lengere) :(

Vel, ingen tr fortsatt. Pos.utslag på EL-test den 12.1 etter klare symptomer på EL. Så jeg flytter meg over til IKM 5 og satser på at jeg henger med på riktig syklustid ;) :D

Back
Topp