♡♡IKM uke 2♡♡

Huff skikkelig frustrert nå, plager bare meg selv, men fikk jo svak positiv test i går på ettermiddagen, også ville jeg bare ta en i dag, altså nå for to minutter siden, den rsfu som man får kjøpt p kiwi, og den var negativ, jeg har masse symptomer enda, ingen tegn til mens, ikm i går, kan jeg fortsatt være lykkelig og tro på testen i går? Eller kan dette være kjemisk?

Hørt at mange sier en ikke kan stole på rfsu sine da de gir negative resultat i motsetning til andre som gir positive... Ville kanskje prøvd med noen andre tester? :-)

Hørt at mange sier en ikke kan stole på rfsu sine da de gir negative resultat i motsetning til andre som gir positive... Ville kanskje prøvd med noen andre tester? :)
Ja, kanskje det, veldig redd for at den positive i går ikke er sann, men i går testet jeg med en fra apoteket, apoteket sitt merke :)

Ja, kanskje det, veldig redd for at den positive i går ikke er sann, men i går testet jeg med en fra apoteket, apoteket sitt merke :)

Har hørt at nivået fra hcg kan variere veldig opp og ned de første dagene etter man har begynt å produsere.. Så om egget festet seg seint så kan det bare være en helt vanlig nedsving i hormonet.. :) Eller det kan være som de sier en dårlig test ;) Krysser fingre for deg!

Huff skikkelig frustrert nå, plager bare meg selv, men fikk jo svak positiv test i går på ettermiddagen, også ville jeg bare ta en i dag, altså nå for to minutter siden, den rsfu som man får kjøpt p kiwi, og den var negativ, jeg har masse symptomer enda, ingen tegn til mens, ikm i går, kan jeg fortsatt være lykkelig og tro på testen i går? Eller kan dette være kjemisk?

Hvis du ikke testa deg med morgen urin, så er det ikke sikkert at det er nok hcg i urinen. Jeg ville tatt en ny test og kanskje en test fra apoteket.

Masse lykke til, krysser fingrene for deg:)

Jeg ser streken :)

Er litt skeptisk, men hadde ikm fredag som var.. Har veeeeldig lyst å juble!! :) :)
Og one step testene treng vel en del hcg? Blir en ny i mårra tidlig og en tur på apoteket!! :D

Back
Topp