☆Endelig fredag!!!☆

Ja kroppen jobber vel best mot bakterier/virus når den har høyere temperatur, etter hva jeg har forstått? Håper Eskil er bedre imårra! :)
Ja det er vel derfor man får feber?
Uansett så blir han jo frisk :)
Har kjøpt noen små saftis, så har han noe å kose seg med i morgen.
Ble ikke mye mat i dag..
 
Det kan vel ha noe å gjøre med natten deres det da?.. hehe.. 4 timer en en skikkelig god dubb :p
Jo, det har nok det. En 2 x 2timers dubb gjorde sikkert godt!:) Har hatt mange nattskift i det siste, men i dag har det ikke vært en eneste bæsj å spore, så vi håper magetrøbbelen er på hell.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja det er vel derfor man får feber?
Uansett så blir han jo frisk :)
Har kjøpt noen små saftis, så har han noe å kose seg med i morgen.
Ble ikke mye mat i dag..

Ja tror jeg har lest noe om det :)

Ja frisk blir han:D er det som er så bra med vanlige sykdommer:) hehe.. skjønner at matlysten ikke er på topp! Men det tar han igjen senere ;) saftis er nok populært:D hehe

Jeg pleier å legge håndkle over madrass og pute i senga, så om dem kaster opp så er det bare til å skifte håndkle :)
 
Jo, takk, men jeg tror du har hatt mer å henge fingrene i enn meg i dag.:)
Hvordan går det med Eskil?
Gikk det greit på studiesamling?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Han sover tungt, er ganske varm. Kommer til å legge meg inne hos han ganske snart :)
Samling gikk fint, litt kjedelig den siste forelesningen, men. Håper det blir greit i morgen, er en lang dag :)
 
Ja tror jeg har lest noe om det :)

Ja frisk blir han:D er det som er så bra med vanlige sykdommer:) hehe.. skjønner at matlysten ikke er på topp! Men det tar han igjen senere ;) saftis er nok populært:D hehe

Jeg pleier å legge håndkle over madrass og pute i senga, så om dem kaster opp så er det bare til å skifte håndkle :)
Ja jeg gjorde det nå. Kjekt å bare hive håndkleet på vask om det skulle skje noe.
Han har jo lammeskinn oppi der til vanlig. Det meste kom på dyna i natt, men skinnet trengte en vask gitt :)
 
Han sover tungt, er ganske varm. Kommer til å legge meg inne hos han ganske snart :)
Samling gikk fint, litt kjedelig den siste forelesningen, men. Håper det blir greit i morgen, er en lang dag :)
Stakkars lille..Greit å ha mamma nerme på nattestid da.:)
Masse god bedring til minsten og du får ha lykke til i morra!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja tror jeg har lest noe om det :)

Ja frisk blir han:D er det som er så bra med vanlige sykdommer:) hehe.. skjønner at matlysten ikke er på topp! Men det tar han igjen senere ;) saftis er nok populært:D hehe

Jeg pleier å legge håndkle over madrass og pute i senga, så om dem kaster opp så er det bare til å skifte håndkle :)
Leste om en mor som kjøpte engangsunderlag fra apoteket. Det var smart ! :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Leste om en mor som kjøpte engangsunderlag fra apoteket. Det var smart ! :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Det bruker vi under lakenet til vanlig ;) så i tilfelle oppkast eller tiss så hiver vi det bare etterpå :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Lurt med engangs. Men vi har aldri hatt noe behov for det egentlig, tross flere sykdomsrunder med to barn.
Vi har en tynn overmadrass under lakenet om de er syke, ellers Ligger jo Lillebror på skinn og det er ikke noe som går gjennom det uansett :)
 
Ja jeg gjorde det nå. Kjekt å bare hive håndkleet på vask om det skulle skje noe.
Han har jo lammeskinn oppi der til vanlig. Det meste kom på dyna i natt, men skinnet trengte en vask gitt :)

Ja er ganske kjekt enn å skifte på alt i senga hver gang! :p det kommer stort sett mest på dynene har jeg merket.. nesten så jeg skulle hatt noen ekstra dyner her.. hehe..
 
Leste om en mor som kjøpte engangsunderlag fra apoteket. Det var smart ! :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja det er heller ikke dumt! Så slipper man evt å få noe på madrassen :) men lurer på om det blir klamt å sove på? Det blir jeg av de som er på sykehuset hvertfall :p
 
Ja er ganske kjekt enn å skifte på alt i senga hver gang! :p det kommer stort sett mest på dynene har jeg merket.. nesten så jeg skulle hatt noen ekstra dyner her.. hehe..
Ja vi hadde bare en liten dyne ekstra, men den måtte han bare bruke da den store havnet på vask. Kjekt med dundyne da, den vaskes og tromles, så er den klar til kvelden igjen :D
 
Ja vi hadde bare en liten dyne ekstra, men den måtte han bare bruke da den store havnet på vask. Kjekt med dundyne da, den vaskes og tromles, så er den klar til kvelden igjen :D

Ja veldig kjekt :D vi har ikke tørketrommel vi da.. men bruker helårs-dundyner til ungene.. skal si Liana sin tørket fort når jeg hang den på badet :) men måtte vente med å vaske til hun var i barnehagen da.. så tok jeg også sengekanten, puta og trekket til madrassen samme dagen :)
 
Ja veldig kjekt :D vi har ikke tørketrommel vi da.. men bruker helårs-dundyner til ungene.. skal si Liana sin tørket fort når jeg hang den på badet :) men måtte vente med å vaske til hun var i barnehagen da.. så tok jeg også sengekanten, puta og trekket til madrassen samme dagen :)
Lurt. Ja vi måtte vaske alt i grunn, sengekanttrekket også.
Dundyne tørker jo fint av seg selv, men den blir ekstra fluffy med trommel :p
 
Lurt. Ja vi måtte vaske alt i grunn, sengekanttrekket også.
Dundyne tørker jo fint av seg selv, men den blir ekstra fluffy med trommel :p

Så greit å kunne ta av trekket på sengekanten.. det går ikke på våres! hehe.. ja, de blir så gode av trommel :) vurderte å sende alt ned til mamma for tørking i trommelen.. men det rakk å tørke selv:)
 
Så greit å kunne ta av trekket på sengekanten.. det går ikke på våres! hehe.. ja, de blir så gode av trommel :) vurderte å sende alt ned til mamma for tørking i trommelen.. men det rakk å tørke selv:)
Ja de må vel kanskje bare ristes litt så blir de bra :)


******************
Surfer mobilt!
 
Ja de må vel kanskje bare ristes litt så blir de bra :)


******************
Surfer mobilt!

Ja ristet de sånn innimellom tørkinga :) men skulle ønske jeg hadde plass til tørketrommel.. hadde vært sååå lettere!

Hvordan er det med magen til Eskil? Fortsatt diarè?
 
Ja ristet de sånn innimellom tørkinga :) men skulle ønske jeg hadde plass til tørketrommel.. hadde vært sååå lettere!

Hvordan er det med magen til Eskil? Fortsatt diarè?
Ikke noe annet enn luft foreløpig i dag.
Og feber.


******************
Surfer mobilt!
 
Ikke noe annet enn luft foreløpig i dag.
Og feber.


******************
Surfer mobilt!

Okey.. men da er han hvertfall på bedringens vei :)
 
Back
Topp