☆Endelig fredag!!!☆

Hermine sover og jeg dumpa ned i sofaen med en kaffelatte og ipaden :p
Har fått trekt av senger...også sengetøyet etter Tea og Eskil...det hadde jeg ikke husket på å trekke av enda :p Satt på maskinen og fått rydda litt nede. Funnet fram mopp og Ajax men ikke kommet lengre :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Haha, jeg hadde bare 200kr igjen på kontoen så idag kom jeg ut fra butikken med en stor pose appelsiner, soyakremfløte og en pakke oreos :p Skal bake kake til helga ;) Men vi har mat i skap og frys da :p
Får studielån over helga, da blir det påskehandel på oss! :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe, så lenge man har mat hjemme trenger man jo ikke og handle:p Vi fylte bare opp nå framfor til uka når det er stint av folk:D;) hehe... Mmmmmmm, oreokake er namme namme*sikle*
 
Haha, nei de lærer jo at ting heter det vi kaller de ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, er jo ikke så greit for dem og vite om de lærer det heter noe annet;):p
 
De i bhg har nok gitt henne kaviar hver gang hun har bedt om prim, derfor tror hun at det heter det :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe ja får da håpe det, for prim er vel ikke det rette pålegget for Hermine :p
 
Så forskjellig leger kan si :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja det er nesten utrolig! Haha de bruker nok ofte sin egen mening istedet for å følge alt etter "boka" :p
 
God middag alle søtinger<3

God bedring til Eskil og håper de andre små sover bedre i natt:)

Vi har vært og påskehandla:) Kom ut med 6 stappfulle poser fra Rema1000:D
Nå er alt pakka vekk i fryser og skap og jeg har fått støvsugd og smårydda litt;)
Skal sette igang med tidenes klesvask tror jeg, minst 6 maskiner med tøy og sette igang med, JAU:D Emmeth sover luren sin nå, så da får jeg litt tid til og styre med mitt:)

Nelly gleda seg til påskefrokost i bhgen idag,så det blir nok stas tenker jeg:)

Til kvelds skal jeg lage Taco:)

Ha en fin fredag, snupper:)<3

Jau jau! Klesvask slipper man ikke unna har jeg merka :eek::p haha..

Koselig med påskefrokost:D

Mmmm taco er digg! Jeg hadde gleda meg til pizza idag, men så spurte mamma om hun kunne hente jentene, så da vet jeg ikke om jeg gidder å lage:p haha..
 
Hermine sover og jeg dumpa ned i sofaen med en kaffelatte og ipaden :p
Har fått trekt av senger...også sengetøyet etter Tea og Eskil...det hadde jeg ikke husket på å trekke av enda :p Satt på maskinen og fått rydda litt nede. Funnet fram mopp og Ajax men ikke kommet lengre :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kan ikke moppen og Ajax'en gjøre resten selv da?:p
 
Jeg dro på skolen kl 15, etter tidlig middag med gutta. Det ble en lett kylling og ris- middag. Lillebror spiste egentlig bare mais som han gnagde av en maiskolbe :p
Men i følge mannen har han ikke kastet opp mer, kastet vel sist opp i 13-tiden om jeg ikke husker feil. Men ekstremt løs i magen da. OG så sov han bare en time i formiddag, så han sovnet igjen etter at jeg dro.
Vi er egentlig bedt bort i morgen kveld, men mannen og Lillebror blir hjemme og så bør han ikke være med i bursdagsfeiring på søndag heller. Liten vits i å ta sjansen med tanke på smitte av hele familien...
Pause her nå, men skole i tre timer til før jeg skal hjem :D
 
Å nei, lillemann har fått feber også :(
 
Uffameg! :( God bedring!


Sent from my iPhone using BV Forum
JEg vet at mannen har full kontroll, men jeg føler meg så hjelpesløs når jeg ikke er hjemme selv :p
 
Hehe, så lenge man har mat hjemme trenger man jo ikke og handle:p Vi fylte bare opp nå framfor til uka når det er stint av folk:D;) hehe... Mmmmmmm, oreokake er namme namme*sikle*
Visste du forresten at oreos er melkefrie? Så det kan våre små få smake på :D Hermine elsker det! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å nei, lillemann har fått feber også :(
Men feber er vel i grunnen bra, så kvitter kroppen seg med resten av viruset ;)

Bra han begynner å bli bedre, at han er ferdig med oppkast!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og Hermine dro til mamma etter middag og har kosa oss det hele ettermiddagen. Så fikk mannen gjøre ferdig husvasken i fred :p

Ble litt sen kveld på snuppa da, men går greit for hun sov såpass lenge i formiddag :)

Nå venter vi bare på at besøket vårt skal komme!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men feber er vel i grunnen bra, så kvitter kroppen seg med resten av viruset ;)

Bra han begynner å bli bedre, at han er ferdig med oppkast!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er greit slik sett at kroppen ordner opp :D
 
Jeg og Hermine dro til mamma etter middag og har kosa oss det hele ettermiddagen. Så fikk mannen gjøre ferdig husvasken i fred :p

Ble litt sen kveld på snuppa da, men går greit for hun sov såpass lenge i formiddag :)

Nå venter vi bare på at besøket vårt skal komme!


Sent from my iPhone using BV Forum
Kos dere!
Jeg skal bake kake som skal få godgjøre seg til søndag :D
 
God aften!
Skal si dere rekker å skrive litt i løpet av en dag. Har skumlest gjennom det meste tror jeg..:)
Snuppa har ikke vært helt i slaget i dag i følge dm, men etter å ha sovet 4timer hos henne, så var hun kvikk og opplagt når hun kom hjem. Åt godt gjorde hun også. Legginga var ikke så populært, for hun var vel kanskje uthvilt, men hun sovna til slutt.:)

Nå har jeg retta en bunke bøker/mattelekser for de siste tre ukene og tar meg en velfortjent hvil på sofaen.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God aften!
Skal si dere rekker å skrive litt i løpet av en dag. Har skumlest gjennom det meste tror jeg..:)
Snuppa har ikke vært helt i slaget i dag i følge dm, men etter å ha sovet 4timer hos henne, så var hun kvikk og opplagt når hun kom hjem. Åt godt gjorde hun også. Legginga var ikke så populært, for hun var vel kanskje uthvilt, men hun sovna til slutt.:)

Nå har jeg retta en bunke bøker/mattelekser for de siste tre ukene og tar meg en velfortjent hvil på sofaen.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Effektiv du altså! :D :D
 
Men feber er vel i grunnen bra, så kvitter kroppen seg med resten av viruset ;)

Bra han begynner å bli bedre, at han er ferdig med oppkast!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er greit slik sett at kroppen ordner opp :D

Ja kroppen jobber vel best mot bakterier/virus når den har høyere temperatur, etter hva jeg har forstått? Håper Eskil er bedre imårra! :)
 
God aften!
Skal si dere rekker å skrive litt i løpet av en dag. Har skumlest gjennom det meste tror jeg..:)
Snuppa har ikke vært helt i slaget i dag i følge dm, men etter å ha sovet 4timer hos henne, så var hun kvikk og opplagt når hun kom hjem. Åt godt gjorde hun også. Legginga var ikke så populært, for hun var vel kanskje uthvilt, men hun sovna til slutt.:)

Nå har jeg retta en bunke bøker/mattelekser for de siste tre ukene og tar meg en velfortjent hvil på sofaen.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det kan vel ha noe å gjøre med natten deres det da?.. hehe.. 4 timer en en skikkelig god dubb :p
 
Back
Topp