☆ Skravletråd September ☆

Jeg ble litt overivrig og hadde til slutt nok kalendergaver til enda en kalender [emoji85]
Hehe, jeg har nok til ungene tror jeg. Ikke til yngste men hennes fyller delvis mamma i år. Hun får den i år. Mannen sin mangler jeg mye til. Men jeg har nok en til meg selv også ;-) nok øredobber og annet småplukk til en hel kalender...
 
Herlig! Ikke begynt på kalenderen i år.
Samt, skulle blitt ferdig med SELVE kalenderen. (broderer. Gjort det i noen år nå, men blir aldri helt motivert til å gjøre ferdig.. Og nå har jeg plutselig unge nr 2 å brodere til!)
Veldig greit at mamma broderer kalender og julestrømpe til alle barnebarna....
 
Hehe, jeg har nok til ungene tror jeg. Ikke til yngste men hennes fyller delvis mamma i år. Hun får den i år. Mannen sin mangler jeg mye til. Men jeg har nok en til meg selv også ;-) nok øredobber og annet småplukk til en hel kalender...
Bra det da! I år har jeg ikke begynt engang...
 
God morgen jenter :)

Har dere planer for dagen?
 
Så ammer jeg ei litt-for-varm-men-ikke-feber jente igjen. 37,7 nå ved bleieskift
 
ikke sant
vi tømte loftet i sommer å ikke fått kjørt bort alt så garasjen er fortsatt ganske full
Vi har bare bodd her i tre år og i tillegg vært flinke til å tatt litt nå og da. Enda hoper det seg opp føler jeg.
 
m0 rydde huset inne i dag også, blæ
Jeg tar igjen klesvask som har hopet seg opp ila uka, og nå tror jeg hele vaskemaskina gikk til fuglene[emoji85][emoji44][emoji44][emoji44][emoji44][emoji34] da blir det krise[emoji21]
 
Tja, vi har ansvar for fem unger fra nå til en stund utpå morgendagen.

Mannen dro for å handle, han har planer om å klippe gresset og skrape og vaske topp-planken på rekkverk på veranda og trapp

Jeg har bare et håp om en dusj...
 
Bra det da! I år har jeg ikke begynt engang...
Jeg mangler et par sånne klassikere da. Juletrepynt den dagen vi pynter treet og klistremerker og annet stæsj til å lage julekort til besteforeldre. Må ta en opptelling en dag
 
Back
Topp