Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Skravle i vei da [emoji23]Jeg har litt over 100 tror jeg[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle i vei da [emoji23]Jeg har litt over 100 tror jeg[emoji85]
Mange som har mål å nå i dag tenker jegDa gjelder det å peise på med minst 80 innlegg i dag tror jeg det blir... [emoji85][emoji85]
Greitt å delegere littAha! Kjekt å få det gjort. Har heller ikke fått rydda (i går), fordi gubben var på hytta, og E liker henge på puppen ca hele kvelden. Men rydde kan gubbis få gjøre. [emoji16][emoji106]
Det gjør fort det. Og så blir det ekstra moro å være her med masse livGir gjerne en ekstra boost
Mangler ca 65 nå. Er overkommelig i alle fall. Hva ønsker du vinne denne gang?Mange som har mål å nå i dag tenker jeg
Det kjipeste med hele høsten[emoji85]ikke regn ennå her
'jeg ammer, du gjør resten.'Greitt å delegere litt
ah skjønnerTøybleien [emoji28]
så koseligJa. Skal ut og grille lunsj med mamma og ungene (+fosterbror og en av nabounga) senere.
ikke santBlir matt... men da man ser hvor mye embalasje det er på ting, så er det ikke rart.
Ikke hatt brodert jeg å syns trappa blir så koseligHva har du kjøpt?
Her hadde jeg og brodern hver vår broderte kalender.. Og det var sååå stas..! Så vil at ungene og skal få [emoji7]
det klarer duMangler ca 65 nå. Er overkommelig i alle fall. Hva ønsker du vinne denne gang?
Ja, det blir bra [emoji7]så koselig
Ser den. Er vel helst det at man husker sine egne hyggelige minner fra barndommen og vil videreføre dem. Jeg har f.eks en liten kopp et sted jeg ikke tør bruke, som oldemor kjøpte til oss unga (fordi hun selv hadde én spesiell kopp som liten, med gode minner).Ikke hatt brodert jeg å syns trappa blir så koselig
kjøpt litt forskjellig
stempel
vannball
liten ball
husker ikke alt
Burde klare det ja.det klarer du
Merkelig nok, så trengs det å gjøres hele tiden [emoji58]m0 rydde huset inne i dag også, blæ
nope dessverreMerkelig nok, så trengs det å gjøres hele tiden [emoji58]
Blir liksom ALDRI tom for husarbeid.
Neida var lysvåken hunIkke bare litt tidlig. Altfor tidlig. Men ikke så lett å unngå alltid