Huff ja og neste mnd blir lillegutt 1 år [emoji54]God morgen alle snart ferdig ned september. Sykt hvor fort denne mnd har gått synest jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja og neste mnd blir lillegutt 1 år [emoji54]God morgen alle snart ferdig ned september. Sykt hvor fort denne mnd har gått synest jeg.
Joda [emoji106] Men likevel [emoji28]Nei, men var jo nødt å vaske mer
Jeg ble litt overivrig og hadde til slutt nok kalendergaver til enda en kalender [emoji85]En del kalendergaver ja
Herlig [emoji7]Februar[emoji4]
Trøtt morgen ?God morgen zzz
ha ha såpassJeg ble litt overivrig og hadde til slutt nok kalendergaver til enda en kalender [emoji85]
Nei absolutt ikke. Og så er det så mange dårlige filmer å velge blant [emoji14] men vi setter vel lista ofte for høyt, er vel det som er problemethe he ikke alltid like lett å finne film nei
Ja det tror jeg nok. Må se den en gang.veldig spennende og trist
Ja den var innmari god. Skulle ønske de hadde voksenstørrelse [emoji14]så veldig god ut
God morgen! Snuppa her våknet halv åtte. Men hun klarer seg selv om morran.. Snupp nr to våknet litt.. 6ish, spiste bittelitt, og våknet igjen nå halv ni. (bleieskift og pupp senere, ser det ut til at hun er klar for å sove mer dog.)God morgen[emoji4]
Eller.....dundrene hodepine(starten på migrene), snuppa som i går måtte vekkes kvart over 7 mente det var på tide å stå opp halv 7 i dag. Mannen er på jakt og været er skikkelig dårlig. Men hey, det er lørdag[emoji28]
Håper ikke oktober går like raskt, for jeg har planer om å gjøre ferdig julehandelen da...Den har gått kjempefort
Nei det er merkelig det der.God morgen! Både august og september raste av gårde synes jeg. Rakk ikke snu meg før dem var over følte jeg.
Så koselig første bursdag men ja, hvor har tiden blitt av liksom....Huff ja og neste mnd blir lillegutt 1 år [emoji54]
God morgen alle sammen
God morgen alle snart ferdig ned september. Sykt hvor fort denne mnd har gått synest jeg.
God morgen alle sammen! Planer for dagen?God morgen zzz
Det er vel fort gjort [emoji23] må ta å begynne med kalendere snart jeg ogJeg ble litt overivrig og hadde til slutt nok kalendergaver til enda en kalender [emoji85]
Det lover ikke godt [emoji85]helt svart himmel ute
Ææh. Melder det torden? Eller bare.. Masse regn?helt svart himmel ute
Står til ? Planer i helga ?God morgen syn
Rydde. Vært alene hele uka og ikke fått sjansen til så mye som jeg ønsket pga en liten som har slitt med tannfrembrudd. Så nå er gubben hjemme og vi har fri, så nå skal det endelig bli ordenGod morgen alle sammen! Planer for dagen?