så EverestHva skal du/dere se?
Her er tangled nettopp ferdig. Er bare 100de gang vi har sett den, men. Lenge siden sist [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så EverestHva skal du/dere se?
Her er tangled nettopp ferdig. Er bare 100de gang vi har sett den, men. Lenge siden sist [emoji28]
gratulerer med detDer nådde jeg 10000 innlegg totalt
Det var denJeg synes denne pysjen er så søt [emoji7]
hvordanser de ut?Jeg datt ut like etter jeg skrev meldingen Men Kaxs kan absolutt være aktuell. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg tenker. Men så så jeg noen sinnsykt deilige jakker i dag da... fra Tiny Trolls of Norway. Sett de? Helt utrolig digge. Skulle ønske de fantes i voksenstørrelse
Aldri sett. Handler om?så Everest
Nei, men var jo nødt å vaske merJaja, sjølukt er ikke like ille som inntørka tran [emoji28]
En del kalendergaver jaHehe.. Minner meg om da jeg bodde i Elverum og hadde bestilt masse kalendergaver og diverse annet... Postmannen måtte leke tetris for å få plass i postkassen [emoji85][emoji85] Gjerne hver dag. Hele oktober og november, eller så, var det MINST 1 pakke der hver dag. Helst mellom 2-6 [emoji28]
Da var ikke den en god ideHun kastet opp av dem
Funker det altså? Jeg prøvde for.... Ja 10+ år siden men det satt jo igjen en del så jeg har barbert siden. Og nappet der ser trengs[emoji23][emoji23][emoji23] forandring fryder og da må man nesten igjennom hele spekteret [emoji23]
Altså samme som meg, var derfor ekstra genialt med kremen for den tok alt på en gang der den kan brukes da.
Februar[emoji4]Lenge til de trengs? [emoji4]
Det er klart, noen ting er viktigere enn andre. Jeg fikk tran på en pysj og en body. Så det stiller seg annerledes.Jeg holdt på lenge med det teppet.
Jeg har kastet en body og ei bukse. Men det teppet hadde jeg brukt halve svangerskapet på å strikke.... Ga opp etter ei stund og slang det vekk, men tok det igjen senere.
God bedringGod morgen[emoji4]
Eller.....dundrene hodepine(starten på migrene), snuppa som i går måtte vekkes kvart over 7 mente det var på tide å stå opp halv 7 i dag. Mannen er på jakt og været er skikkelig dårlig. Men hey, det er lørdag[emoji28]
Nå fungeren den bra ja [emoji4]Funker det altså? Jeg prøvde for.... Ja 10+ år siden men det satt jo igjen en del så jeg har barbert siden. Og nappet der ser trengs
Huff har du noe du kan ta mot det så du ikke blir verre og forhåpentligvis snart bedre?God morgen[emoji4]
Eller.....dundrene hodepine(starten på migrene), snuppa som i går måtte vekkes kvart over 7 mente det var på tide å stå opp halv 7 i dag. Mannen er på jakt og været er skikkelig dårlig. Men hey, det er lørdag[emoji28]
Takk for det[emoji4]God bedring
Her er fem barn oppe. Fire ser tom og Jerry, den siste går litt rundt her ;-) (men vil gjerne se med dem, hun har bare ikke helt tålmodigheten. Men det er stas å være med de store...)
Mannen tok hunden ut en tur for hun ga så klare tegn på et ønske om det, og svigerfar har jeg ikke sett men jeg tviler på at han sov seg gjennom spetakkelet så trolig kommer han nok opp snart han også. Men rolig morgen er fint det, vi skal lage frokost snart. Svigerfar drar vel i 11 tiden (eller var det 11-ferga han sa?) så ingen stress
Ekspedisjon til Mount everestAldri sett. Handler om?
blåser mye her ogsåDet blåser!
Jeg liker ikke sterk vind, jeg er alltid så redd for at taket skal bli revet av. Lyn og torden går helt fint da