Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tendens til at de klarer bare å være to og to sammen , dvs har vært sånn før men klassemiljøet har kommet seg veldig siste mnd så nå er de oftere flere
Har bare en vi også. Men har jo både data, mobiler og nettbrett [emoji14] Plenty med tidafordrivBare en med kanaler [emoji14] men har annet å gjøre gjerne. [emoji14]
Ikke i mine øyne [emoji28]Sport er moro
Å se kamp på opptak feks er bare kjipt![]()
Det er det før miljøet har vært forferdelig men min har alltid noen å være med heldigvis på skolenSå bra det går riktig vei da[emoji4]
Da får vi ha hver vår mening om det gitt. Har heldigvis netflix, viaplay, sumo og hbo til å se på om det er sport på tv.Vel de har mange kanaler med sport å det lille som nå vises på vanlige kanaler bør folk tåle er min mening
Skjønner ikke hvorfor vi sol liker sport skal måtte betale mye mer i mnd bare fordi vi liker å se på det
Sånn er det her og. Jeg kan spille i mens, eller se på serier f.eks.Har bare en vi også. Men har jo både data, mobiler og nettbrett [emoji14] Plenty med tidafordriv
De er så rare. [emoji23]
Jaja. Får bare se hva det blir til.
Ikke uenig i det men om et er en kamp så kan man flytte utenom daEr så enig[emoji85] men å kunne starte flyttinga trumfer en kamp[emoji6]
He he godt man ikke er likeIkke i mine øyne [emoji28]
Jeg skjønner at noen synes det, men.. På samme måte som at enkelte ikke forstår at spill er moro, så skjønner ikke jeg at sport er gøy [emoji14]
Så fintDa får vi ha hver vår mening om det gitt. Har heldigvis netflix, viaplay, sumo og hbo til å se på om det er sport på tv.
Nå tror jeg det begynner å regne snart
Takk! Skal bli godt å få det gjort. Snakk om at vi kaaanskje skal kjøpe det etterhvert og.Lykke til uansett[emoji4]
Sol igjen på onsdag daÆsj[emoji21]
Åh, her er det overskyet og regna skikkelig istadGod morgen alle sammentitter innom fra jobb jeg og. Stille og rolig. Gleder meg til å komme ut i sola etterpå
![]()
Det er det før miljøet har vært forferdelig men min har alltid noen å være med heldigvis på skolen
Ikke uenig i det men om et er en kamp så kan man flytte utenom da
Alltid vært sånn, er med alle hanDet er ikke noe særlig, men godt han har det da[emoji4]
Håper du har funnet noe å gjøre dagen [emoji4]God formiddagI dag er jeg rastløs. Sovet lenge og godt, det var deilig. Noen dager kjeder jeg meg lett hjemme... Kanskje ikke så rart, Så mye jeg har vært hjemme [emoji23]
Hva skal dere i dag? Kanskje jeg blir inspirert?