JaHater den. Får så sykt store stikk.
Jeg og, og plentu av dem[emoji21]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHater den. Får så sykt store stikk.
Jeg var i den andre enden. Senest i klassen. Det var heller ikke gøy.Jeg fikk mensen når jeg var 11, ikke helt gøy
Var tidlig ute jeg, gikk i 5 klasseJeg var i den andre enden. Senest i klassen. Det var heller ikke gøy.
Men hu er godt forberedt og lest mye om pubertet. Så hu vet godt hva som skjerOg spør om det hu lurer på
Veldig. Mine to bestevenninner som var to år yngre enn meg, fikk mensen begge to to år før meg [emoji23] Så følte meg grusomt treg [emoji23]Var tidlig ute jeg, gikk i 5 klasse
Store forskjeller altså
Men så godt da, greide ikke slutte [emoji54]350 g var mye
Huff tiden går utroligste fort [emoji54] og han er bare 10 år velJeg googler "puberteten gutt"
Alt jeg finner tilsier at vår eldste er i puberteten..
Jeg er IKKE klar for dette!!
Jupp, men jeg kan ikke si annet siden jeg bor her [emoji23]Sverige er ålreit![]()
Lite man kan gjøre med det, ja.Humørsvigningene kom for et år siden.
Nå er det bekreftet ved at ting har begynt å vokse...
Ja det er tidlig, men ikke noe å gjøre med det
Stemmer detJupp, men jeg kan ikke si annet siden jeg bor her [emoji23]
Nei. Men har ordnet øyevipper, øyebryn, div hår ellers, ordnet ny neglelakk på tærne og nå driver jeg på hendene [emoji6]Fikk du gått tur?
Deilig å ta vare på seg selvNei. Men har ordnet øyevipper, øyebryn, div hår ellers, ordnet ny neglelakk på tærne og nå driver jeg på hendene [emoji6]
Jeg var tidligere, huff tidligst i klassa og såpass tidlig at fikk utredning om det kunne være noe annet osv, ikke såååå morsomtJeg fikk mensen når jeg var 11, ikke helt gøy
Jupp, må bare bli ferdig med fingrene fort for har kveldsmaten som venter [emoji6]Deilig å ta vare på seg selv![]()
Jeg var 17....Veldig. Mine to bestevenninner som var to år yngre enn meg, fikk mensen begge to to år før meg [emoji23] Så følte meg grusomt treg [emoji23]
Ja. Allergiøyedråper på myggstikk er smart. Leste om det for noen år sidenSå lurt[emoji2]
God dag snuppa [emoji4]God morgen alle sammen
Og med varmen kommer myggen[emoji21]