14 visstnokDu er spinnvill [emoji23] Typ 16 grader?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 visstnokDu er spinnvill [emoji23] Typ 16 grader?
Småkviser og temperament her ogsåDet var jeg også.
Pung og penis har vokst en del, han har en del småkviser og for ikke å snakke om temperamentet hans
Iiiik. Hvordan føltes det? Her er vi oppe i 16 [emoji14] Kaldt det og.
14 visstnok
Tror egentlig det var mer enn 14Iiiik. Hvordan føltes det? Her er vi oppe i 16 [emoji14] Kaldt det og.
Det kommer visst ca 1 års tid før penisen begynner å vokse og er første tegn på puberteten.Småkviser og temperament her også
9 år ca. Nå er hu 11 år da. Hu var og er første i klassen også. Noe som hu syns er flaut da. Men hu MÅ faktisk ha bh og hår vokser. Blitt opplært i bind i tilfelle den dagen kommer. Noe som vi føler nærmer seg da. Frekk og trassig mye oftere enn før [emoji14] Kviser har hu også fått gitt. Håret er forandra og ordentlige produkter kreves mye mer av.Hvor gammel var hun?
Jupp, noe av det meste må være toget Ferdinand som er et minitog som kjører Innom torget her og to parker hele sommeren [emoji4] ungene elsker den selvsagte og greit når man har gått en lang dag [emoji4]
Høres fantastisk ut![emoji1] å være så ung altså[emoji23]
Jeg fikk mensen når jeg var 11, ikke helt gøy9 år ca. Nå er hu 11 år da. Hu var og er første i klassen også. Noe som hu syns er flaut da. Men hu MÅ faktisk ha bh og hår vokser. Blitt opplært i bind i tilfelle den dagen kommer. Noe som vi føler nærmer seg da. Frekk og trassig mye oftere enn før [emoji14] Kviser har hu også fått gitt. Håret er forandra og ordentlige produkter kreves mye mer av.
Så ja. Lille jenta mi begynner bli stor jente [emoji33]
Du fåååår... Lage deg egen vannsklie med søppelsekker og hageslange da[emoji28]Må lage badeland i hagen![]()
Hvor gammel er han?Jeg googler "puberteten gutt"
Alt jeg finner tilsier at vår eldste er i puberteten..
Jeg er IKKE klar for dette!!
Wow! Så heldig han er daHe he ja det ville det
Han får
Nikeløpesko
Salomon tursko
Fitbit charge 2
Nike løpeshorts
3 Peak pearformance picue t-skjorter og en fra timberland
Jamie Oliver roaster
Treningsbukde
+drivhuset jeg kjøpte for ett par dager siden
Mulig ett av skoparene blir fra mamma
Han ble 10 i mars.Hvor gammel er han?
Absoluttvært på stranda med gode venner. Og grilla og kosa oss i finværet
dere da?
Det blir vel en spennende tidJeg googler "puberteten gutt"
Alt jeg finner tilsier at vår eldste er i puberteten..
Jeg er IKKE klar for dette!!
Huh. Var tidlig ja...! Men går forhåpentligvis ikke såå fort..?Han ble 10 i mars.
Bare svien på kvelden som plager ham, men det kurerer vi med øyedråper (antihistaminer som er helt trygge brukt på det meste, de skal tross alt inn i øyet til vanlig. Finfint på myggstikk)
Ingen pubertet her heldigvisDet kommer visst ca 1 års tid før penisen begynner å vokse og er første tegn på puberteten.
Pungen begynner å vokse litt før..
Som igjen vil si at min lille skjønne gutt på bare 10 år egentlig har vært i puberteten et år allerede som er veldig tidlig
Humørsvigningene kom for et år siden.Huh. Var tidlig ja...! Men går forhåpentligvis ikke såå fort..?
Tror lillebror var en 13 når man begynte å merke noe på ham..
Er ikke sånn hvert år for å si det sånnWow! Så heldig han er da![]()