☆ Skravletråd Mai ☆

Småkviser og temperament her også
Det kommer visst ca 1 års tid før penisen begynner å vokse og er første tegn på puberteten.
Pungen begynner å vokse litt før..
Som igjen vil si at min lille skjønne gutt på bare 10 år egentlig har vært i puberteten et år allerede som er veldig tidlig

Hvor gammel var hun?
9 år ca. Nå er hu 11 år da. Hu var og er første i klassen også. Noe som hu syns er flaut da. Men hu MÅ faktisk ha bh og hår vokser. Blitt opplært i bind i tilfelle den dagen kommer. Noe som vi føler nærmer seg da. Frekk og trassig mye oftere enn før [emoji14] Kviser har hu også fått gitt. Håret er forandra og ordentlige produkter kreves mye mer av.

Så ja. Lille jenta mi begynner bli stor jente [emoji33]

Jupp, noe av det meste må være toget Ferdinand som er et minitog som kjører Innom torget her og to parker hele sommeren [emoji4] ungene elsker den selvsagte og greit når man har gått en lang dag [emoji4]

Skjønner godt dem elsker den[emoji2] Husker hvor artig jeg syntes det var å kjøre selv når keg var barn[emoji4]

9 år ca. Nå er hu 11 år da. Hu var og er første i klassen også. Noe som hu syns er flaut da. Men hu MÅ faktisk ha bh og hår vokser. Blitt opplært i bind i tilfelle den dagen kommer. Noe som vi føler nærmer seg da. Frekk og trassig mye oftere enn før [emoji14] Kviser har hu også fått gitt. Håret er forandra og ordentlige produkter kreves mye mer av.

Så ja. Lille jenta mi begynner bli stor jente [emoji33]
Jeg fikk mensen når jeg var 11, ikke helt gøy

He he ja det ville det ;)

Han får
Nikeløpesko
Salomon tursko
Fitbit charge 2
Nike løpeshorts
3 Peak pearformance picue t-skjorter og en fra timberland
Jamie Oliver roaster
Treningsbukde

+drivhuset jeg kjøpte for ett par dager siden
Mulig ett av skoparene blir fra mamma
Wow! Så heldig han er da:D

Absolutt:D vært på stranda med gode venner. Og grilla og kosa oss i finværet :D dere da?

Hatt en kjempefin dag[emoji2] Sola gjør noe med meg, så skal litt til å ødelegge en solfylt dag[emoji6] hvis jeg ikke må være inne da så klart.

Bare svien på kvelden som plager ham, men det kurerer vi med øyedråper (antihistaminer som er helt trygge brukt på det meste, de skal tross alt inn i øyet til vanlig. Finfint på myggstikk)

Så lurt[emoji2]

Back
Topp