Joa..
Men tror ikke vi vil klare 20.000 med dette tempoet som er her inne nå om dagen![]()
Har begynt å tvile selv[emoji20] men er da håp[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa..
Men tror ikke vi vil klare 20.000 med dette tempoet som er her inne nå om dagen![]()
Ålreit der!På Norwegian outlet
Ja [emoji54] huff gruer meg allerede
Liker snapchat sine filtre [emoji7]
Storesøster som har hvert med å laget litt dekorasjoner for ramadan [emoji4]![]()
Er bare glad han kjørte sin egen bil![]()
Så herlig, viktig å nyte de få dagene med så godt vær til å kose seg [emoji4]
Å jeg trodde det skulle være lite folk...Shopping i varmen er ekstremsport[emoji23]
Det er detÅlreit der!
Hei alleHåper dere har hatt en fin dag. Her begynte den dårlig, men ble bedre. Slappet av, vært i Sverige, og kjøpt basseng til lille. Et til å ha hjemme og et til gården hos mamma. Jaggu har jeg fått farge og
![]()
![]()
![]()
Men det er så kjekt å ha det når det plutselig trengsHatt en kjempefin dag. Og kosa oss masse[emoji2] gleder meg til bassenget til vesla kommer i posten. Ikke at det ser ut som vi får brukt for det med det første da men[emoji85]
Men det er så kjekt å ha det når det plutselig trengs![]()
Du vet også navn, alder og hvordan de ser ut
(Og dersom man ser at jeg heter mer enn bare Musemor så ser man også antallet)
Men håpet i begynnelsen av måneden var 20.000, og dersom man skal klare det trenger man å få opp tempoet her
Tror ikke det blir med mye hjelp fra meg.
Jeg er bortreist mandag og tirsdag.
Har nå 6 innlegg til rundt tall, og sitter og vurderer om jeg skal gå for 100 til, eller om jeg bare skal forsvinne resten av måneden når dem er tatt
Får vel gå å sminke meg litt tenker jeg
TakkIngenting mer i hele natt og har spist litt frokost
![]()
Ja [emoji23] Derfor dro vi å kjøpte så vi har nestegang. HahaDet er akkurat det[emoji4] for i dag hadde det vært helt supert å hatt det[emoji28]
Lenge til mannen har bursdag..?Fikk handlet fra meg på outlet, mannen blir skjemt bort på bursdagen i pr
Gutta har vært i bursdag, de hadde kost seg der