Tror det var måneden før, tror vi hadde en 10-12.000 forrige måned.Hadde vi ikke 8000 sist mnd så er jo en mye dobling utrolig bra [emoji4]
Kom hvertfall over 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det var måneden før, tror vi hadde en 10-12.000 forrige måned.Hadde vi ikke 8000 sist mnd så er jo en mye dobling utrolig bra [emoji4]
Her tar det mest tid i kjøring dessverrrGod morgen[emoji2] her må vi og på shopping i finværet[emoji85] men satser på å bli ferdig fort og komme oss ut i sola[emoji2]
Du vet også navn, alder og hvordan de ser ut[emoji173]️[emoji7][emoji173]️ jeg vet antall barn![emoji12]
Er ikke lagt prioritetHuff stakkars kb, ikke nok at han må ha dren men så lav prioritert også men greit iforhold til bading i sommer da
Skal gå ute på Norwegian outletBlir nok bedre da om du skal på et kjøpesenter [emoji4]
Vi får prøveJoa..
Men tror ikke vi vil klare 20.000 med dette tempoet som er her inne nå om dagen![]()
Her tar det mest tid i kjøring dessverrr
Skal gå ute på Norwegian outlet
Måtte sjekke, og skravletråden i april kjempet dere for å komme over 6000 [emoji54]Tror det var måneden før, tror vi hadde en 10-12.000 forrige måned.
Kom hvertfall over 10
Det vil jeg også [emoji54]Du vet også navn, alder og hvordan de ser ut [emoji14]
(Og dersom man ser at jeg heter mer enn bare Musemor så ser man også antallet [emoji14] )
Jeg vet også hva jeg skal ha men om jeg finner det drimotDet er så kipt[emoji20] vi må på to sentre[emoji85] men vet hva jeg skal ha, så inn finne betale og ut igjen.
Er det mulig? [emoji54] så man skal gå lenge med ubehag og mulig hørselsproblemer?Er ikke lagt prioritet
Han er høyt prioritert
Er egentlig ennå lenger ventetid
He he hadde jeg hatt fri som jeg skulle neste uke så hadde jeg tatt det daÅh, jeg vil og på Norwegian outlet, men ikke i dette været[emoji6]
Litt verre der men det blir nok bra, god unnskyldning til å ta en is i kaffen derSkal gå ute på Norwegian outlet
Hørselproblemer har han , er sånn det erEr det mulig? [emoji54] så man skal gå lenge med ubehag og mulig hørselsproblemer?
Satser på lite folk der hvertfallLitt verre der men det blir nok bra, god unnskyldning til å ta en is i kaffen der
Da husket jeg feil..Måtte sjekke, og skravletråden i april kjempet dere for å komme over 6000 [emoji54]
Oj såpass jaMåtte sjekke, og skravletråden i april kjempet dere for å komme over 6000 [emoji54]
Jeg tipper det fort er med disse som mye annet, at de billige på ebay ikke har samme kvalitet...?Oh yes gjett om da
Men nå har de blitt dyrere...
Jeg vet ikke, vi venter på noen fra wish så da får vi sammenligneJeg tipper det fort er med disse som mye annet, at de billige på ebay ikke har samme kvalitet...?