☆ Skravletråd Mai ☆

Nå har han hatt det slik i 15 år, da. Det som er gått ille, er jo gått ille.
Han får dekt såler og evt sko av nav for å bedre holdning (og kunne BRUKE sko), og fokuset til nå har vel vært å finne ut om han kan jobbe, faktisk uføregrad osv.
Men det har jo tatt 15 år, så sier jo litt om hvor tregt ting går. Også er han ikke god på å pushe systemet.. Han skulle ta opp en masse greier på neste navmøte..
Som saksbehandler lovte sette opp rett etter påske........
DET er tragisk. Og det gjør meg så sint... Ingenting tilsier at det skal ta så lang tid, men jeg har hørt om fler. Går i uvisse år etter år. Får vondt inni meg! Det må være tøft for dere også??

Flink å legge ting dit også, jeg
Denne synes jeg var kul f.eks
cf53fb0e30a67d8ef13cd78496323f3f.jpg
Har oppskrift på en slik lue til voksen, kanskje jeg skal strikke meg en :P

Sara tenker ikke langt nok.

Avisa har jeg som eavis og varsel på appen nå om ny avis. Inn og se, åpnet ikke avisa men leser artikkelen som lå elektronisk der. Gråvær i morgen sto det. Gråvær???

Sjekket yr. Sjekker storm
Vi skal få 24 grader i morgen. Sol. Gråvær???

Jeg leser artikkelen

Ehh
Ja. Dette er lørdagsavisa!!!

Og det er nå for tredje lørdag på rad "en dag sommer". Søndag blir det gråvær. Så jada. Gråvær i morgen. I lørdagsavisa
Fort gjort å blingse litt [emoji28]

Her er det fremdeles meldt regn i morgen..

DET er tragisk. Og det gjør meg så sint... Ingenting tilsier at det skal ta så lang tid, men jeg har hørt om fler. Går i uvisse år etter år. Får vondt inni meg! Det må være tøft for dere også??
Jeg synes det er skikkelig irriterende. Alle vet jo at han må på uføre, hva drøyer sånn??
Det blir IKKE bedre jo lengre de venter...
Men, njæ. Blir godt den dagen han endelig får søkt, og godkjent..

Lakris!!!!
Nam!!!
De to ordene i samme setning uten et ikke.
Holder meg for ørdene, rister på hodet og roper nei, nei, nei
Åjoda. Salt lakris er best.

Dessuten har jeg lavt blodtrykk så da så (lakris kan gi forhøyet blodtrykk og det er jo ikke bra. I store mengder da altså
Jeg spiser ikke så store mengder. Så det hjelper jo ikke på blodtrykket ;-))

Jeg synes det er skikkelig irriterende. Alle vet jo at han må på uføre, hva drøyer sånn??
Det blir IKKE bedre jo lengre de venter...
Men, njæ. Blir godt den dagen han endelig får søkt, og godkjent..
Det er tåpelig. Føler med dere [emoji171]

Back
Topp