☆ Skravletråd Mai ☆

Ferdig [emoji1]
Fikk ikke med skrifta i ett bilde da. Er så langt navn [emoji23]
ca5f78764d0a91adc61ed1e16baedd1f.jpg
Allerede??
Så flink!

Hehe, helt klart[emoji1] flott innstilling!
Noe jeg har med meg fra en periode i livet hvor litt mange rundt meg døde. En bestefar, en onkel, en fetter, på noen mnd, en bestemor og en bestefar til på det neste året.

På jobb spurte de stadig om det gikk bra. Nei, det gikk ikke bra med meg der og da. Jeg kunne ikke svare ja. Men orket ikke svare nei. Så jeg sa "det går". (for går det ikke bra, så går det over. Det må det jo. Alt går, på en eller annen måte)

Så det har bare blitt hengende ved meg. Alt går. Enten bra eller over.

I Trondheim har det vært grått og regn i hele dag. Vi trosset det dårlige været og fikk gjort unna hagearbeid hos foreldrene mine i mange timer ila. dagen. Ble belønnet med mammas kjøttkaker og jordbær med fløte. Sistnevnte ga en fin følelse av sol og sommer til tross. ;)
Godt med illusjonen av sommer i det minste [emoji14]
Godt med jordbær da! Jeg har hatt en dum tendens i det siste til å kjøpe jordbær, også.. Glemme det bort i kjøleskapet.. [emoji85]

Hurra, hadde helt glemt at jeg hadde grønnsaker og dip[emoji2] da ble det det i stede for brownies[emoji16]
Smart valg! Hørtes veldig godt ut og.
Levd på nesten bare sukker hele uka til nå, selv, så hørtes jo vannvittig godt ut med grønnsaker og dip nå [emoji7]

Eh ja.... Ble ivrig i tjenesten [emoji23][emoji33]
Haha, fort gjort! Ikke jeg. Har en og en halv sokk liggende oppe. Det har ligget der i et par måneder. Sånn.. Fra da det enda var kaldt....

Haha, fort gjort! Ikke jeg. Har en og en halv sokk liggende oppe. Det har ligget der i et par måneder. Sånn.. Fra da det enda var kaldt....
Blir kaldt igjen om noen mnd [emoji23] Ta en og en halv til da. Så neste om nok ett år. Går da fremover [emoji14]

Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]

Blir kaldt igjen om noen mnd [emoji23] Ta en og en halv til da. Så neste om nok ett år. Går da fremover [emoji14]
Tror jeg kanskje skal bli ferdig med den halve bare [emoji28] så kanskje ta votter. For votter er myyyye mer spennende enn sokker. Herregud, det var teit av meg å begynne på SOKKER! Det er så kjedelig..

Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]
Absolutt fortjent ett bad ♡♡

Tror jeg kanskje skal bli ferdig med den halve bare [emoji28] så kanskje ta votter. For votter er myyyye mer spennende enn sokker. Herregud, det var teit av meg å begynne på SOKKER! Det er så kjedelig..
Hahaha kan jeg tenke meg. Sitter og ser på ei bok jeg ønsker meg. (Og 3.)
Paelas
Bystrikk
Og en bok med mange selbuvottemønstre. [emoji85]

I want it all!

Absolutt fortjent ett bad ♡♡
Synes jeg og. Dessuten begynte det og å bli sårt nødvendig merket jeg. Føler seg så ekkel når man blir sengeliggende over tid..

Hahaha kan jeg tenke meg. Sitter og ser på ei bok jeg ønsker meg. (Og 3.)
Paelas
Bystrikk
Og en bok med mange selbuvottemønstre. [emoji85]

I want it all!
Var der selv engang da dillaen snek seg på [emoji28]
Har en som heter "Votter", en vottebok til, en sokkebok, og en med 150 mønsterrapporter. Kun sistnevnte som er blitt BRUKT, for jeg strikker sokker etter hodet og likte ingen vottemønster i bøkene.. Den ene hadde bare votter strikket på pinne 2,og det blir neppe bra med min strikkefasthet..

Var der selv engang da dillaen snek seg på [emoji28]
Har en som heter "Votter", en vottebok til, en sokkebok, og en med 150 mønsterrapporter. Kun sistnevnte som er blitt BRUKT, for jeg strikker sokker etter hodet og likte ingen vottemønster i bøkene.. Den ene hadde bare votter strikket på pinne 2,og det blir neppe bra med min strikkefasthet..
[emoji23][emoji23] Farlig [emoji23][emoji23]

Back
Topp