☆ Skravletråd Mai ☆

Da er dere langt innafor[emoji6]

Mulig det er bare far og sønn som drar, men kanskje tar jeg med jentene også, vi får rett og slett se. Litt slitsomt med ettåringen, rett og slett. Mye folk og ikke så greit

Mulig det er bare far og sønn som drar, men kanskje tar jeg med jentene også, vi får rett og slett se. Litt slitsomt med ettåringen, rett og slett. Mye folk og ikke så greit

Ser den veldig godt. Blir kjedelig å vente så mye også. Mi hadde det nok ikke funka å hatt med på noe slikt.

Ser den veldig godt. Blir kjedelig å vente så mye også. Mi hadde det nok ikke funka å hatt med på noe slikt.

Mye venting ja, hun ser jo ikke på fotball og er for lita til å kunne leke fritt, jeg må fotfølge henne hver en cm når det er så mye folk. Så det funker ikke så godt. Derfor lurer jeg på å sende bare far og sønn som vi har gjort en del ganger både da jeg var gravid med dårlig bekken og etter at lilemor ble født. Jeg synes dog det er litt "dårlig" av meg å ikke følge opp turneringer, når jeg samtidig forventer at faren forsøker å komme på konserter etc med kropset/kulturskolen. Er det nok at han går på fotball er det vel nok at jeg går på musikk.

(å trening går bare faren som er trener, og på musikøvelser går jeg fordi jeg er i styret. Men kamp/konsert er noe annet da)

Skulle ønske jeg og kunne strikke!
Skjønner ikke hvordan du klarte det der uten mønster. Vel, skjønner ikke hvordan noen klarer å strikke med mønster heller da, det er jo gresk ^^
Jeg tegna det opp på forhånd da altså :D Så var greit da å holde seg til mønsteret da :)

Men hva er det med lørdagene i mai?

For to uker siden, "sommer" på lørdagen, 18-19 grader.
Sist lørdag, "sommer" på lørdagen, 22-23 grader og ungene hadde vannkrig i hagen.

Meldingene nå.
163bc74a42c9a3a8904533240a8b6817.jpg

Jippi, så deilig[emoji1] bare å nyte!

Spyro gjør ting hu ikke kan...

Mannen ville ha lue. Jeg strikker nå lue. Og har tegna opp eget mønster til den. For mannen ville ha arbeidsnavnet på den også. Så nå er alt tegna. Må jeg bare se om det går fint å få ned på strikkepinnen da. Etter jeg har regna som en gal på hvor jeg skal plassere ting ! [emoji23] Mannen har visst store forhåpninger... Tvitvi!! [emoji85]

Oi, så spennende![emoji1] tøff du er som tar utfordringen!

Så bra du fikk deg litt søvn[emoji2]
Ja, jeg ble ganske sur til slutt.. Fikk ikke sove, samboer snorket, kattene skulle inn og ut hele tiden... Så. Da jeg endelig fikk renset meg opp litt sånn at jeg fikk puste igjen, var det rimelig deilig å bare kunne sovne av..
Våknet kl 7 da, men klarte heldigvis å sovne igjen. Og da sov jeg en stund [emoji28]

Back
Topp