Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grei ordning. Var det i forrige bhg vi brukte ogHar felles![]()
Forlenges ikke budrunden ved bud så kort tid før utløp?Bare noen sekunder igjen av budrunden på drivhuset å så la noen andre inn bud.. over en time siden jeg la inn bud sist
Då ble det ikke drivhus på mannen
Her er det ganske fint og varmtÆsj, det regner, og vi som skulle gå tur pg teste bæremeis da[emoji85] var jo spådd så fint vær i dag og.
Hvordan er været hos dere?
Er i grunn det før han har ønsket seg det en stund
Men hva er det med lørdagene i mai?
For to uker siden, "sommer" på lørdagen, 18-19 grader.
Sist lørdag, "sommer" på lørdagen, 22-23 grader og ungene hadde vannkrig i hagen.
Meldingene nå.
![]()
Apropos shopping . Xxl har tilbud på alt av barneklær
Jeg har vist ikke sittet så mye stille i dag [emoji14]
![]()
Må jo det [emoji3]
Hatt en slitsom dag, eller bare trøtt?
Syk OG kjempegravid. Det gir dobbelt med oppvartning [emoji23] blir rent bortskjemt her.
Ååh, når du har en nys liggende i nesen som bare IKKE vil nyses...!
Jo 2 min .en jeg var så sikker på å vinne at jeg ikke fulgte medForlenges ikke budrunden ved bud så kort tid før utløp?
Ja.. Og når han må løpe etter treøyet sitt hele tiden [emoji28] samt alt tullet til sparrow. Bare synd man ikke forstår mye av DEN biten når man ikke skjønner engelsk.Jo. Men de putter humor inn. Apekatten, når de to tullingene sitter i robåt i fine kjoler [emoji14]
Woho! [emoji28]Okei da[emoji23] du skal få beholde ham!
KjedeligJo 2 min .en jeg var så sikker på å vinne at jeg ikke fulgte med
Sjekka jo 5 sek før fristen gikk ut
Forståelig det da. Får håpe du fikk hvile godt i natt da [emoji4]Bare trøtt etter tidlig morgen og hektisk på jobb[emoji4]
Absolutt!Bare å nyte litt oppvartning[emoji1]
Ikke bare litt heller. Hatt en del sånne nå.Det er plagsomt[emoji23]
Herlig da. Her er det vel meldt regn til lørdag.Men hva er det med lørdagene i mai?
For to uker siden, "sommer" på lørdagen, 18-19 grader.
Sist lørdag, "sommer" på lørdagen, 22-23 grader og ungene hadde vannkrig i hagen.
Meldingene nå.
![]()