☆ Skravletråd Mai ☆

Åh trodde lillemor skulle dit jeg
Bæresele eller vogn er sikkert lurt
Det er nok mellomste som skal, oppfølging for forstoppelse. Ja. Også skal vi prøve igjen å få tatt opp at hun klør. Det glemte legen sist og timen var over.

Vogna klatrer hun ut av, så må bli meitai

"Vollvik har løpt fra investormøte til investormøte med appen Geddit – en markedsføringsplattform inspirert av suksessen Pokemon Go, som fikk små og store til å løpe gatelangs på jakt etter virtuelle egg."

"Appen er slik at Elkjøp skal kunne få nordmenn til i stedet for å lete etter egg, å lete etter objekter som kan veksles inn i en gratis PC i nærmeste Elkjøp-butikk."

:D
Blir interessant å se

Takk for det. Det betyr egentlig bare i praksis litt ekstra utfordringer siden mellomste har legetime på fredag og jeg altså har TRE unger hjemme. Alene. For mannen skal jobbe. Visstnok kontoret på fredag og hjemme i morgen. På lørdag skal eldste spille fotballturnering, og helt hvor mange av oss som drar er jeg ikke sikker på.

Ser at det kan bli hektisk for deg, men går seg helt sikkert til[emoji2] du er mesteren av logistikk!

Æsj, det regner, og vi som skulle gå tur pg teste bæremeis da[emoji85] var jo spådd så fint vær i dag og.
Hvordan er været hos dere?

Bare noen sekunder igjen av budrunden på drivhuset å så la noen andre inn bud.. over en time siden jeg la inn bud sist
Då ble det ikke drivhus på mannen

Ser at det kan bli hektisk for deg, men går seg helt sikkert til[emoji2] du er mesteren av logistikk!
Alt går. Det må jo bare det.

Enten går det bra. Eller så går det over. Men det går i alle fall. Og det gjør denne helga her også

Æsj, det regner, og vi som skulle gå tur pg teste bæremeis da[emoji85] var jo spådd så fint vær i dag og.
Hvordan er været hos dere?
Tåke og regn. Meldt vått, så ingen overraskelse.

Back
Topp