☆ Skravletråd Mai ☆

I Trondheim har det vært grått og regn i hele dag. Vi trosset det dårlige været og fikk gjort unna hagearbeid hos foreldrene mine i mange timer ila. dagen. Ble belønnet med mammas kjøttkaker og jordbær med fløte. Sistnevnte ga en fin følelse av sol og sommer til tross. ;)

Kjøttkaker pluss jordbær og fløte kan veie opp for det meste[emoji4]

Ferdig [emoji1]
Fikk ikke med skrifta i ett bilde da. Er så langt navn [emoji23]
ca5f78764d0a91adc61ed1e16baedd1f.jpg

Så bra det ble[emoji2] kan jo bare begynne å lage mønster nå[emoji6]

Så bra det ble[emoji2] kan jo bare begynne å lage mønster nå[emoji6]
Haha jo. Men mannen ville ikke ha annet på. Spurte om han ville ha en lastebil på. Han spurte om jeg trodde han var 2 år [emoji23][emoji23][emoji23]

Men skal nok prøve meg på noe nytt ja. Har ei søster som vil ha pannebånd. Vurderer det da :)

Haha jo. Men mannen ville ikke ha annet på. Spurte om han ville ha en lastebil på. Han spurte om jeg trodde han var 2 år [emoji23][emoji23][emoji23]

Men skal nok prøve meg på noe nytt ja. Har ei søster som vil ha pannebånd. Vurderer det da :)

Hehe, skjønner ikke det[emoji23][emoji23]

Nå pause resten av kvelden tenker jeg [emoji85] Sliten nå.

Eldste sover borte. Jeg og minste ser Istid 5 før hu skal sove. Mannen sover nå så :) Får jeg se videre X Men når hu sover. Begynte på den i går. Men ikke hatt anledning til å se videre enda :)

Nå pause resten av kvelden tenker jeg [emoji85] Sliten nå.

Eldste sover borte. Jeg og minste ser Istid 5 før hu skal sove. Mannen sover nå så :) Får jeg se videre X Men når hu sover. Begynte på den i går. Men ikke hatt anledning til å se videre enda :)

Så koselig å ha mamma helt for seg selv da[emoji7]

Åja. Blitt både sykling, bestemt middag og tegnefilmer innimellom strikkinga [emoji1]

Men koselig med alenetid med hver av de innimellom. [emoji7]

Hatt en super dag med andre ord[emoji2]
Både koselig og litt viktig tror jeg det er[emoji4]

Ferdig [emoji1]
Fikk ikke med skrifta i ett bilde da. Er så langt navn [emoji23]
ca5f78764d0a91adc61ed1e16baedd1f.jpg

Skulle ønske jeg og kunne strikke!
Skjønner ikke hvordan du klarte det der uten mønster. Vel, skjønner ikke hvordan noen klarer å strikke med mønster heller da, det er jo gresk ^^

Back
Topp