Jeg ogsåDet var veldig godt med vafler. Men en bivirkning går utover smaksløkene så noe smaker som etter man har pussa tenner [emoji14] Litt rart [emoji14]
Fysj, det er ikke noe godt da. Men kanskje bedre enn alternativet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåDet var veldig godt med vafler. Men en bivirkning går utover smaksløkene så noe smaker som etter man har pussa tenner [emoji14] Litt rart [emoji14]
Kommer sterkere tilbake i morgen. Takk for at dere er så søte og støttende![]()
Det er kanskje enda verre..? Aner ikke hvordan det er, men kan tenke meg til at det er lett å "puste ut" og tenke man er ferdig når målet er nådd.Er ikke helt i mål enda, men er ikke så langt unna
Så begynner jobben med å holde seg der
Ups klikket hjem et bambussett
Ye ye var billig fa
På Sandvikasenteret?Mye til de mindre synes jeh
Høres bra ut! Du får slappe godt av, hvile ut og sånt!Det var deilig [emoji173] Skal ta medisiner og legge meg snart.
Det gjør jo det. Man har i alle fall ingen sjanse om man ikke prøver [emoji28]Kan sikkert stemme detså heldig du har vært da
lønner seg å delta
![]()
Flink du daVært på jobb, løpt til barnehagen og trent![]()
Bambis.noHvor da?
Nettleser er ikke noe knotJeg syntes det er så knotete å bruke nettleseren at da lar jeg heller vær... jeg er jo her inne fordi jeg liker meg her, ikke fordi jeg må så blir det for mye pes dropper jeg det bare![]()
He he jaDet er fort gjort det[emoji28]
Det var det litt mer enn på nettPå Sandvikasenteret?
Det gikk bra, fått medisiner mot sopp i munnen. Svar på en del av blodprøvene som ble tatt i går, beskjed om å kjøre på med masse drikke, feite han opp og starte opp igjen med vektkontrollene. Så var de på jobb te fredagen også om jeg skulle føle behovet [emoji14] men nå har han hvert hos lege lørdag, søndag, mandag, blodprøver på sykehuset i går og legen i dag så satser da på at vi slipper å treffe lege igjen fredag[emoji23]Hvordan gikk det hos legen?[emoji4]
Her har det vært jobb i dag, og grilling på ettermiddagen[emoji2] i morgen er det fri!!
Skal man klare det er det dummeste man kan gjøre å starte en slankekur.Det er kanskje enda verre..? Aner ikke hvordan det er, men kan tenke meg til at det er lett å "puste ut" og tenke man er ferdig når målet er nådd.
Personlig tror jeg at jeg kan endre mønster i.. Tja.. Opp til en måned. Og så stopper jeg opp av en eller annen grunn, og glemmer det. Sånn har jeg nemlig gjort utallige ganger før [emoji85]
Oi det var ikke mye.Flink du dahar 3700 skritt jeg [emoji23]
Ja om det er i butikk også er jo det kjekkestDet liker jegfår ta turen innom på fredag
![]()
Tusen takkBambis.no
Jeg vet du bruker nettleser, men jeg er så vant til appen at jeg syntes det er knotete [emoji14]Nettleser er ikke noe knot
Det går helt fintOi det var ikke mye.
Trodde ikke det gikk an å ha så få skritt på en dag jeg![]()