☆ Skravletråd Mai ☆

Er ikke helt i mål enda, men er ikke så langt unna :)
Så begynner jobben med å holde seg der
Det er kanskje enda verre..? Aner ikke hvordan det er, men kan tenke meg til at det er lett å "puste ut" og tenke man er ferdig når målet er nådd.
Personlig tror jeg at jeg kan endre mønster i.. Tja.. Opp til en måned. Og så stopper jeg opp av en eller annen grunn, og glemmer det. Sånn har jeg nemlig gjort utallige ganger før [emoji85]

Hvordan gikk det hos legen?[emoji4]

Her har det vært jobb i dag, og grilling på ettermiddagen[emoji2] i morgen er det fri!!
Det gikk bra, fått medisiner mot sopp i munnen. Svar på en del av blodprøvene som ble tatt i går, beskjed om å kjøre på med masse drikke, feite han opp og starte opp igjen med vektkontrollene. Så var de på jobb te fredagen også om jeg skulle føle behovet [emoji14] men nå har han hvert hos lege lørdag, søndag, mandag, blodprøver på sykehuset i går og legen i dag så satser da på at vi slipper å treffe lege igjen fredag[emoji23]

Hva skal du bruke fridagen til da?

Det er kanskje enda verre..? Aner ikke hvordan det er, men kan tenke meg til at det er lett å "puste ut" og tenke man er ferdig når målet er nådd.
Personlig tror jeg at jeg kan endre mønster i.. Tja.. Opp til en måned. Og så stopper jeg opp av en eller annen grunn, og glemmer det. Sånn har jeg nemlig gjort utallige ganger før [emoji85]
Skal man klare det er det dummeste man kan gjøre å starte en slankekur.
Det man må gjøre er å ha en livsstilsendring.
Tar man en slanke kur er det alt for lett å falle tilbake på gamle vaner når målet er nådd og da kommer vekten tilbake med venner.
Man må fortsette med endringene også etter målet er nådd, dog ikke nødvendigvis like strengt..

Tror aldri jeg kommer til å slutte med treningen, elsker den.
Syns også kroppen får mye mer energi av det kostholdet jeg har nå.
De gangene jeg av praktiske grunner spiser "dårlig" en dag eller 2 blir jeg tung i kroppen med en gang og mye av energien forsvinner. Er ikke så veldig fristende

Hatt det travelt i dag gitt.

Først kjøre farmor til legen og handla for hu.
Lage middag som var herlig. Pastasalat. [emoji7]

Kjøre minste på speideravslutningen som jeg bare ble igjen på da.

Hjemover med en fornøyd unge som har padla i kano.

Jakten på den forsvunne diamant og kortspill [emoji7]

Minste sover over på eldste sitt rom og koser seg der.

Jeg har meldt meg på svømmeinstruktørkurs og skal bli svømmelærern til minste. Noe som også resulterer i at hu får dobbelt opp med svømmetimer (ene kurset er da gratis for hu) [emoji14] Så det blir spennende :D Speiderdama er også på svømminga og trengte flere folk. Hvorfor ikke? Jeg må jo uansett sitte og vente på hu [emoji7]

Nå har vi besøk av en kompis av mannen og tar oss ei øl hver.

Håper dagen deres har vært fin :)

Back
Topp