Jaa, deilig. Var godt med vafler. Stort sett jeg som står for de, men han er flink til å pleieSå bra du ser lys i tunnelenKrysser fingrene for at medisinene fungerer fint! Og kos deg med vafler. Skulle ønske min mann og lagde det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, deilig. Var godt med vafler. Stort sett jeg som står for de, men han er flink til å pleieSå bra du ser lys i tunnelenKrysser fingrene for at medisinene fungerer fint! Og kos deg med vafler. Skulle ønske min mann og lagde det
![]()
Er ikke helt i mål enda, men er ikke så langt unnaFantastisk
Kunne nok gått ned 20-25 kg selv helst (.. 10 av disse er graviditeten til nå, da, så de går forhåpentligvis automatisk, mer eller mindre..)
Får håpe motivasjonen griper meg etterhvert.
Veldig bra jobba for din del!
Inspirerende at noen klarer å gjøre slik helomvending..!
Det var deilig [emoji173] Skal ta medisiner og legge meg snart.Godt å høre du er kommet hjem [emoji173]️
Lov å ta seg tidlig kveld etter noe sånt.
Ta vare på deg selv nå ❤Kommer sterkere tilbake i morgen. Takk for at dere er så søte og støttende![]()
Hva slags bambussett?Ups klikket hjem et bambussett
Ye ye var billig fa
Klær til kbHva slags bambussett?
Strikkepinner, klær, plante???
Aha..Klær til kb
Så deilig for henne[emoji2]
Kan sikkert stemme detHm.. Er det ikke i dag den har premiere da?
Noe rundt nå i alle fall, mente jeg det var.
Ja, var det. Jeg deltar i alt mulig av Facebook-konkurranser (.. De som er legit, ikke sånne "vinn en ny bil" fra siden "vi som liker hage". Alltid kritisk [emoji14] ), og vinner faktisk i blant.
I år har jeg vunnet babynest i giveaway, to kinobilletter og to flaxlodd [emoji28]
Såpass ja10 år nå i august[emoji4]
Nettopp det misunner jeg dere![emoji1] ihvertfall på sommeren[emoji12]
Det liker jegApropos shopping . Xxl har tilbud på alt av barneklær
Jeg har vist ikke sittet så mye stille i dag [emoji14]
![]()
Wow, hva har du gjort på i dag?Jeg har vist ikke sittet så mye stille i dag [emoji14]
![]()
Vært på jobb, løpt til barnehagen og trentWow, hva har du gjort på i dag?![]()
Var på salg jaAha..
Ikke lett å vite, er så mye som lages av bambus.
Er det på salg noen steder nå, frøkna tåler ikke så godt ull så det går en del i bambus
Hvor da?Var på salg ja
Men bare en farge da
Jeg syntes det er så knotete å bruke nettleseren at da lar jeg heller vær... jeg er jo her inne fordi jeg liker meg her, ikke fordi jeg må så blir det for mye pes dropper jeg det bareHar du vurdert å bare bruke nettleseren?
Jeg gjør det selv, og det er utrolig mye lettere enn jeg trodde det skulle være. Får ikke lagt inn bilder da, men da er det jo bare å prøve seg på appen og se om du får være pålogget lenge nok til å få lagt ut bilde ^^