☆ Skravletråd Mai ☆

Hjemme igjen [emoji171] Utslitt, uvel, men ser lys i tunellen tror jeg. Diagnose satt, og medisiner under utprøving. MR fin, ingen blodpropp. Håper dere alle har hatt en fin dag. Mannen lager vafler, heldige meg. Også blir det nok tidlig kveld ser jeg for meg.

Så godt å høre[emoji171] Håper medisinene funker og du får en bedre hverdag nå[emoji4] Så godt med vafler da[emoji4]

Hjemme igjen [emoji171] Utslitt, uvel, men ser lys i tunellen tror jeg. Diagnose satt, og medisiner under utprøving. MR fin, ingen blodpropp. Håper dere alle har hatt en fin dag. Mannen lager vafler, heldige meg. Også blir det nok tidlig kveld ser jeg for meg.
Så bra du ser lys i tunnelen :-) Krysser fingrene for at medisinene fungerer fint! Og kos deg med vafler. Skulle ønske min mann og lagde det :P

Hei alle [emoji4]
Noe nytt og spennende å fortelle om?
Jeg.. Eh.. Har sett pirates of the caribbean 1 og 2 i dag. Må se dem opp igjen, sånn at jeg kan de den på kino etter jeg er blitt frisk [emoji4]

Godt å høre du er kommet hjem [emoji173]️
Lov å ta seg tidlig kveld etter noe sånt.

Hei alle [emoji4]
Noe nytt og spennende å fortelle om?
Jeg.. Eh.. Har sett pirates of the caribbean 1 og 2 i dag. Må se dem opp igjen, sånn at jeg kan de den på kino etter jeg er blitt frisk [emoji4]
Så gøy da! Har lurt på å gjøre det samme :D

Barnesikring til kjøkkenskap, finnes det? har en hund som åpner døra til søppla. åpnes den litt med sikringen på eller er skapet helt igjen?
Søk på barnesikring skap, eller noe. Finner masse rart [emoji4]

Så gøy da! Har lurt på å gjøre det samme :D
Digger de filmene! [emoji7]
Vant gratisbilletter på kino for litt siden. Brukte 1 på king arthur, også sparte jeg 1 til pirates of the caribbean [emoji3]

Digger de filmene! [emoji7]
Vant gratisbilletter på kino for litt siden. Brukte 1 på king arthur, også sparte jeg 1 til pirates of the caribbean [emoji3]
Har den kommet ut ennå? Eller kommer den snart?
Så digg å vinne billetter da :D

Har den kommet ut ennå? Eller kommer den snart?
Så digg å vinne billetter da :D
Hm.. Er det ikke i dag den har premiere da?
Noe rundt nå i alle fall, mente jeg det var.

Ja, var det. Jeg deltar i alt mulig av Facebook-konkurranser (.. De som er legit, ikke sånne "vinn en ny bil" fra siden "vi som liker hage". Alltid kritisk [emoji14] ), og vinner faktisk i blant.
I år har jeg vunnet babynest i giveaway, to kinobilletter og to flaxlodd [emoji28]

Ja men så skulle jeg laste ned en app som jeg kunne finne babyverden på, men den hang seg opp... så da fortsetter jeg å dette ut da [emoji14]
Planer for dagen?
Takk for det, ser ut til at han er på bedringens vei[emoji2] Men sånn bare fordi jeg digger leger så blir det legetime for 4.gang siden lørdag [emoji23]

Hvordan gikk det hos legen?[emoji4]

Her har det vært jobb i dag, og grilling på ettermiddagen[emoji2] i morgen er det fri!!

Back
Topp