Her er det strålende sol og over 20 graderSå deilig ds. Her er det vått og kaldt så vi lager mat inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det strålende sol og over 20 graderSå deilig ds. Her er det vått og kaldt så vi lager mat inne
Hva har du kjøpt?Lunsj på mc Donalds i dag gitt
Og alt for mange lapper fattigere...jajaFikk mye fint da
klær til meg selv og sko , truser til guttungen , film hakkebakkeskogen , bøker, sånn langtegneark man drar ut(3m), isformer til saftis , rammer, tullegave til gubbenHva har du kjøpt?
God morgen jenter
TakkFøles tryggere nå.
God morgenher kommer vaskehjelpen i dag. Det trengs , var ikke sist uke pga 17 mai nemlig .
![]()
Hun blir fort stor
I dag vil hun bare leveres og hentes. Jeg skal ikke være der.
Jeg la lillemor fra 1845 og mannen de to eldste, eldste gikk hjem fra selskap selv så jeg rakk møtet med god margin og det hele gikk greit.
Men jeg plotter stadig nye ting på kalenderen, juni ser HEKTISK ut...
Her er det strålende sol og over 20 grader![]()
Sommeravslitning bhg 1Usj da....her har jeg såvidt startet med å fylle opp juni[emoji12]
Vi har hatt det en gang. Det finnes. Vår holdt den helt igjenBarnesikring til kjøkkenskap, finnes det? har en hund som åpner døra til søppla. åpnes den litt med sikringen på eller er skapet helt igjen?
Høres helt perfekt utDet stemmer[emoji16] Vi gikk ut da di første barna kom og kun inne igjen for å spise og feire en bursdag[emoji4]
Ikea har litt forskjellig slikt hvertfallBarnesikring til kjøkkenskap, finnes det? har en hund som åpner døra til søppla. åpnes den litt med sikringen på eller er skapet helt igjen?
Har dere stor bolig da?![]()
Det har den
Håper det ordner seg da!Hjemme igjen [emoji171] Utslitt, uvel, men ser lys i tunellen tror jeg. Diagnose satt, og medisiner under utprøving. MR fin, ingen blodpropp. Håper dere alle har hatt en fin dag. Mannen lager vafler, heldige meg. Også blir det nok tidlig kveld ser jeg for meg.