☆ Skravletråd Mai ☆

God ettermiddag[emoji1]
Jobb her....skulle mye heller vært ute i sola![emoji173]️

DET er det fine med å jobbe i bhg[emoji7] vi er ute[emoji6] mange andre fine ting ved jobben og altså[emoji12] men er noe med da det endelig blir fint og varmt vær og være ute hele dagen[emoji2]

Det er det

Fast å lage på lørdag den årstiden vi ikke griller. Så da laget vi i kveld når det ikke er grillvær
Skjønner . Hva har dere på? Her blir det panert torsk med potetbåter og salat

Skjønner . Hva har dere på? Her blir det panert torsk med potetbåter og salat
Ganske enkel og klassisk stort sett, men pizzasaus, kjøttdeig og ost, varierer rekkefølgen på de to siste da etter mannens innfall. Av og til potetgull, nachos, paprika eller sopp på deler av den men alltid noe med bare saus og kjøtt og ost. Ofte rester av kjøttdeigen fra fredagstaco, men åpenbart ikke det i dag.

Åh mener dere klarer det selv ?;) dyrt?

Begge deler[emoji85] jeg tror at det å vaske ligger på min topp fem ting jeg hater, og han kommer fra et strøkent hjem. Så han er vant til at ting skinner til enhver tid. Harmonerer dårlig[emoji12] Han gjør veldig mye selv altså, men tror vi hadde sluppet mye småkrangling hvis vi hadde hatt vaskehjelp.

Pizza i kveld etter fotballtrening.

Ingen planer i morgen, legen med mellomste fredag, eldste spiller fotballturnering enten lørdag eller søndag, husker ikke

Vi skal også ha pizza i efta/kveld[emoji4]

Obs.
Ble visst grilling i dag [emoji4]
73d17839f7026c4f4e8acc457561fa2c.jpg

Begge deler[emoji85] jeg tror at det å vaske ligger på min topp fem ting jeg hater, og han kommer fra et strøkent hjem. Så han er vant til at ting skinner til enhver tid. Harmonerer dårlig[emoji12] Han gjør veldig mye selv altså, men tror vi hadde sluppet mye småkrangling hvis vi hadde hatt vaskehjelp.
Har dere stor bolig da?:)

Ganske enkel og klassisk stort sett, men pizzasaus, kjøttdeig og ost, varierer rekkefølgen på de to siste da etter mannens innfall. Av og til potetgull, nachos, paprika eller sopp på deler av den men alltid noe med bare saus og kjøtt og ost. Ofte rester av kjøttdeigen fra fredagstaco, men åpenbart ikke det i dag.
Høres godt ut:)

Back
Topp