For en fantastisk start på dagen<3
Det stemmer[emoji16] Vi gikk ut da di første barna kom og kun inne igjen for å spise og feire en bursdag[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fantastisk start på dagen<3
God dag
Sol her også
God ettermiddag[emoji1]
Jobb her....skulle mye heller vært ute i sola![emoji173]️
Det er detPizza er godtAhh god langhelg
![]()
Skjønner . Hva har dere på? Her blir det panert torsk med potetbåter og salatDet er det
Fast å lage på lørdag den årstiden vi ikke griller. Så da laget vi i kveld når det ikke er grillvær
Ganske enkel og klassisk stort sett, men pizzasaus, kjøttdeig og ost, varierer rekkefølgen på de to siste da etter mannens innfall. Av og til potetgull, nachos, paprika eller sopp på deler av den men alltid noe med bare saus og kjøtt og ost. Ofte rester av kjøttdeigen fra fredagstaco, men åpenbart ikke det i dag.Skjønner . Hva har dere på? Her blir det panert torsk med potetbåter og salat
Åh mener dere klarer det selv ?dyrt?
Pizza i kveld etter fotballtrening.
Ingen planer i morgen, legen med mellomste fredag, eldste spiller fotballturnering enten lørdag eller søndag, husker ikke
Tror det blir godt detVi skal også ha pizza i efta/kveld[emoji4]
Tror det blir godt det
Alle mine tre liker pizzaJa, her blir det taco-pizza i kveld[emoji39] og fiskepinner til snuppa, ikke super happy for pizza.
Alle mine tre liker pizzaJa, her blir det taco-pizza i kveld[emoji39] og fiskepinner til snuppa, ikke super happy for pizza.
Så deilig ds. Her er det vått og kaldt så vi lager mat inneObs.
Ble visst grilling i dag [emoji4]
![]()
Har dere stor bolig da?Begge deler[emoji85] jeg tror at det å vaske ligger på min topp fem ting jeg hater, og han kommer fra et strøkent hjem. Så han er vant til at ting skinner til enhver tid. Harmonerer dårlig[emoji12] Han gjør veldig mye selv altså, men tror vi hadde sluppet mye småkrangling hvis vi hadde hatt vaskehjelp.
Høres godt utGanske enkel og klassisk stort sett, men pizzasaus, kjøttdeig og ost, varierer rekkefølgen på de to siste da etter mannens innfall. Av og til potetgull, nachos, paprika eller sopp på deler av den men alltid noe med bare saus og kjøtt og ost. Ofte rester av kjøttdeigen fra fredagstaco, men åpenbart ikke det i dag.
Åh så kjedeligJeg bestilte på ABCleker, brukte nesten 3 uker på å sende[emoji13]
Det har denSå deilig[emoji2] har dagen vært fin?
Ser deilig utObs.
Ble visst grilling i dag [emoji4]
![]()