Den rosa liker jegFlere grå Hehe og rååsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den rosa liker jegFlere grå Hehe og rååsa
Ja finDen rosa liker jeg
Gjør det. Høres ut som en god idePrøver på en dupp senere
God morgen alleI dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Ja trenger det i dagGjør det. Høres ut som en god ide![]()
GrattisÅ nå er jeg i mål![]()
Greia var vel at jeg var såpass våken. Og ikke fordrar å akkurat rekke å sovne før klokka ringer
Derfor det kalles evig [emoji23]God morgen alleI dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Gitt den til mannen og lata som ingenting. Hadde han klaga over all den unødvendige klesvaskinga, kunne han fått gjort det selv gitt [emoji14]Tenk om man fikk spesifisert strømregning da! [emoji28]
[emoji23][emoji23] Du har nok rett [emoji14]Prøver ikke, er ikke noe logikk. Bare helt tilfeldig, tror jeg [emoji23]
Sovnet lille igjen der da?Min var også våken på den tiden. [emoji14]
Jeg skal bli med mannen til byen for å hente svigerbror som kommer på langhelg. Svigermor tror han kommer i morgen, så det blir litt gøy da![]()
Ja, det er sant [emoji14] Jeg blir bare sur av sånt. Og mannen er et surrehue også.Derfor det kalles evig [emoji23]
Det var grusomt tidlig da gitt. Bra hu sovna igjen![]()
Takk for detGrattis![]()
Hva er rush?Snart hente kb igjen så på rush
Skjønner jeg du ville gitt.Ja, det er sant [emoji14] Jeg blir bare sur av sånt. Og mannen er et surrehue også.
Ja fy, da hadde jeg lyst til å gråte en skvett gitt.
Planer for dagen?![]()
Nå ville hun sove dupp plutselig da [emoji14] Skjønner ingenting.Skjønner jeg du ville gitt.
Nei. Lite planer. Når barna kommer hjem er det lekser og få eldste til speiderPluss middag. Ellers lite og ingenting
Du? Foruten om å prøve å rydde [emoji56]
Bedre enn meg.Bretta 4 hauger klær og snart ferdig med vask 1. Snart sette på vask 2 også![]()
En trampolineparkHva er rush?
Her også. Av og til i alle fall. Det veksler på hva de melder... Sol. Opphold. Regn. Opphold. Sol. Regn.17mai er det meldt en del regn:/