☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen alle :) I dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..

Min var også våken på den tiden. :p

Jeg skal bli med mannen til byen for å hente svigerbror som kommer på langhelg. Svigermor tror han kommer i morgen, så det blir litt gøy da :p

God morgen alle :) I dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Derfor det kalles evig [emoji23]

Det var grusomt tidlig da gitt. Bra hu sovna igjen :)

Min var også våken på den tiden. [emoji14]

Jeg skal bli med mannen til byen for å hente svigerbror som kommer på langhelg. Svigermor tror han kommer i morgen, så det blir litt gøy da :p
Sovnet lille igjen der da?

Så koselig. Og moro å overraske litt da :D

Derfor det kalles evig [emoji23]

Det var grusomt tidlig da gitt. Bra hu sovna igjen :)
Ja, det er sant [emoji14] Jeg blir bare sur av sånt. Og mannen er et surrehue også.

Ja fy, da hadde jeg lyst til å gråte en skvett gitt.

Planer for dagen? :)

Ja, det er sant [emoji14] Jeg blir bare sur av sånt. Og mannen er et surrehue også.

Ja fy, da hadde jeg lyst til å gråte en skvett gitt.

Planer for dagen? :)
Skjønner jeg du ville gitt.

Nei. Lite planer. Når barna kommer hjem er det lekser og få eldste til speider :) Pluss middag. Ellers lite og ingenting :)

Du? Foruten om å prøve å rydde [emoji56]

Skjønner jeg du ville gitt.

Nei. Lite planer. Når barna kommer hjem er det lekser og få eldste til speider :) Pluss middag. Ellers lite og ingenting :)

Du? Foruten om å prøve å rydde [emoji56]
Nå ville hun sove dupp plutselig da [emoji14] Skjønner ingenting.

Så kult med speider :)

Vi skal mulig ut å få kjøpt noen skruer på jobben min, så får jeg hilst på dem i samme slengen. Har et skap på badet som er halvveis ferdig, men manglet 1 skrue [emoji23] Urutinert til at jeg faktisk jobber med slikt.

Ellers middag og det vanlige vel..

Bretta 4 hauger klær og snart ferdig med vask 1. Snart sette på vask 2 også :)
Bedre enn meg.

Satt på vask 2, men ikke brettet. Og har vel 4 "vask" som venter på meg nå etter at jeg ikke kom meg ajour i går og bare vasker mer hver dag enn jeg bretter...

Vel. I dag skal jeg i all hovedsak være hjemme og gjøre husarbeid. En trilletur som kombineres med et stopp på kiwi etter litt småting som trengs og ellers huset. I kveld blir det en drøy time på skolen når eldste har korpsøvelse med alle ungene på slep for mannen må jobbe lenge sa han.

Og ser noen meg synke under pleddet i kveld uten at jeg har krysset av nok punkter på lista mi så får dere jage meg opp igjen.

17mai er det meldt en del regn:/
Her også. Av og til i alle fall. Det veksler på hva de melder... Sol. Opphold. Regn. Opphold. Sol. Regn.

Vi får se når det nærmer seg.

Back
Topp