IsjVåken å får ikke sove![]()
Våknet nå for 30 min prøver å overtale den lille at det er alt for tidlig for han å stå opp nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IsjVåken å får ikke sove![]()
Det er morgenGod morgen forresten
Jeg er den eneste i huset som er våken. Har ammet og hun sovnet, men å legge meg til å sove igjen etter seks? Det er jo egentlig morgen...
Ja de dagene kommer og gårmen skal ikke klage for fy søren så blide de er
Oh tidlig altså
Der var alarmen på mannens mobil. Ungene sover.Det er morgen![]()
Joda skjønner det.Kjedelig med samme farger så
God morgenGod morgen[emoji295]️
Ikke akkurat usjHåper du sover godt
Ha en fin dag med det som skjer. Alt for lite søvn her. Håper kaffe hjelperHimmelen er blå gubben er på jobb. Bestemor kommer innom for å fikse noen kopier og så blir det å dra ned til sentrum i dag også
Hadde glemt å kjøpe nok kylling og ekstra stæsj. Svigermor kommer. Hun savner det yngste barnebarnet sitt. Så hun blir noen dager. Men hu skal hjelpe med å male også [emoji14]
Er på vei inn i dusjen og håper at lillegutt vil sove to timer til. Ingen har gått av å stå opp så tidlig om mann ikke må
Jo. Har 5. Og nå over 1600 innlegg. Så godt ann daEr det ikke bare 10 tråder dom skal lages?
Takker [emoji56][emoji38][emoji123]Gratis [emoji14]
Oi gått unna denne mndJo. Har 5. Og nå over 1600 innlegg. Så godt ann da![]()
God morgenGod morgen[emoji295]️
Du ligger veldig godt Ann tror jeg bare har kommet til 100 innlegg og to tråder * ler*Jo. Har 5. Og nå over 1600 innlegg. Så godt ann da![]()
Tviler ikke [emoji14] Blir skravla masse gitt.Oi gått unna denne mndplutselig bør det fart i meh også
Bedre enn 0 på begge [emoji14]Du ligger veldig godt Ann tror jeg bare har kommet til 100 innlegg og to tråder * ler*