Ja mannen som er kokkDet hørtes godt ut [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mannen som er kokkDet hørtes godt ut [emoji7]
Bøker er bra! Har håp for vesla også der![]()
Huff vi kommer til å trenge minst 3 toalett da, et til snuppa, et til mannen også får jeg og lillegutt dele [emoji23]Blir verre syns jeg... Eldste er 11 år nå og kan fint bruke 40 min på å gå på do og stelle seg litt. Og hu har enda ikke starta med sminke da en gang [emoji23][emoji23][emoji85]
Planer for i morgen ?
Tja hun fikk druer på butikken hun regelrett kastet seg over [emoji23]Men de er hennes må du skjønne. Ikke like gode da
Den falt ikke i smak her[emoji12]
Du har startet 5. Profilsiden din, info og hvor mange tråder spyro har startet , så må man telle de fra maiÅssen kan jeg se hvor mange tråder jeg har starta? Den står bare å prøver oppdatere. Men viser ingenting når jeg prøver å se...
Kveldsmat spist. Barn i pysjamas. En episode med simpsons før de legger seg [emoji14]
Handle den tversoversløyfe
Kan bli tullete av dette været!?[emoji13]
Huff vi kommer til å trenge minst 3 toalett da, et til snuppa, et til mannen også får jeg og lillegutt dele [emoji23]
Treningstøy og en drikkekopp til frøkna
Han har idag fått diagnosene ADD, Tourettes syndrom og en språkforstyrrelse[emoji20]
Ja men nå når kvelden kom er det vindstille og sol [emoji274] Haha
Ja litt verre da [emoji54] grei morgen rutine daPermisjonungen min er stort sett ute av senga før eldre søsken da. Klatrer over meg og ned på gulvet. Gir meg brillene mine og gir beskjed om at vi skal på badet. Eller at hun skal på potte.
[emoji23][emoji23] Helt til mnd er slutt [emoji56]
11 åringen min elsker de enda. Kjøper helst mye bøker til hu. Favoritten er Harry Potter. Hu er vel i gang med å lese de for 2 gang nå [emoji14]Ja, og ho elsker bøker nå[emoji4] så håper det fortsetter.
Ble laks, gulrøtter, poteter og hvitvinssaus![]()