☆ Skravletråd Mai ☆

Ka, fort gjort å gå på en smell[emoji23] og jeg som må på shopping etter klær til konfirmasjon i morgen[emoji85] blir dyrt nok det[emoji28]
Har du en plan for hva se etter av klær da? Eller kikke til du finner noe du liker gjerne?

Han har idag fått diagnosene ADD, Tourettes syndrom og en språkforstyrrelse[emoji20]
Heftig. Om enn ikke uventet? Tøft å få det offisielt likevel.
Men han er uansett akkurat den samme gode ungen likevel. Klem.

Ett steg lengre da [emoji14]

Tålmodighet lenge leve
Rolig på badet....

Og snuppa ser ut til å sove.
Så jeg får stå opp og se til at de sovner
Noe med vondt i magen og behov for varmeflasker kom de inn her med (og lillemor var straks klar for å stå opp...)

Ikke helt stille hører jeg... De er der visst enda. Er ikke kvarteret gått nå?

Eldste[emoji4] ADD, Tourettes og språkforstyrrelse..
Ikke så lite heller nei. Men nå vet dere hvertfall. Er sikkert mange grupper på fb å hente mye informasjon og slikt i også. Med mye erfaringer. Stor klem [emoji170]

Rolig på badet....

Og snuppa ser ut til å sove.
Så jeg får stå opp og se til at de sovner
Noe med vondt i magen og behov for varmeflasker kom de inn her med (og lillemor var straks klar for å stå opp...)

Ikke helt stille hører jeg... De er der visst enda. Er ikke kvarteret gått nå?
Herligheten jo [emoji23] Satte meg på rommet til minste. Pappa i hus sover og er trøtt. Hu sovna tvert hu. Så jeg skal snike meg ned igjen nå i sofaen. Med pepsi max [emoji7]

Åssen kan jeg se hvor mange tråder jeg har starta? Den står bare å prøver oppdatere. Men viser ingenting når jeg prøver å se...

Har du en plan for hva se etter av klær da? Eller kikke til du finner noe du liker gjerne?

Mulig en kjole eller skjørt, men nei ingen god plan[emoji85] men svigermor skal være med og hu har jobba i klesbutikk i mange år, så håper hu kan være til litt mer hjelp enn å ta seg av snuppa mens jeg prøver[emoji6]

Mulig en kjole eller skjørt, men nei ingen god plan[emoji85] men svigermor skal være med og hu har jobba i klesbutikk i mange år, så håper hu kan være til litt mer hjelp enn å ta seg av snuppa mens jeg prøver[emoji6]
Da burde hu nok klare å hjelpe litt da ja :) Lykke til i jakta på klær [emoji14]

Back
Topp