☆ Skravletråd Mai ☆

Hehe, jeg pantet innholdet i en sånn gjenbruksbærepose når jeg handlet på kiwi i dag. Usikker på hvor mye det vsr for, jeg gjorde det i to omganger for maskina gikk full og jeg ga det til røde kors uten å vinne. Vagler mellom den knappen og postkassa ved siden av, som er å gi det til korpset.

Orker liksom ikke ta det hver gang man er i butikken. :p
Jeg har liksom en plan nå som hunden ikke skal være med på trilletur. En pose pant under vogna og en pose til fretex. (sånn stor boks fra fretex på parkeringen til butikken)

Eller evt en pose glass og metall, der er boks for det på menighetshuset (aka bygdas eneste pokegym)

Haha ja. Kommer med to søppelsekker liksom [emoji14]

Tar med meg hver uke heldigvis [emoji23] Syns det var flauere når maskinen hylte 2 ganger fordi den ble full [emoji23][emoji23][emoji23]

Har ikke pantemaskin på lokalbutikken, så vi orker ikke plage dem med panten :p Som regel blir det samlet opp, og før eller siden har skolen flaskeinnsamling, så har de pleid å få det. :p

Har sirklet rundt i byen i dag og fanget pokemon og samlet ting i spillet, er helt sliten nå. :D
Og pantet 115 kr i flasker, alltids like pinlig (selv om det ikke burde være det). Heldigvis bare saftflasker og smoothie og sånt, tror det var én ciderboks i hele sekken. :D
Kjempebra å resirkulering:p penger er penger jente!

Hehe, jeg pantet innholdet i en sånn gjenbruksbærepose når jeg handlet på kiwi i dag. Usikker på hvor mye det vsr for, jeg gjorde det i to omganger for maskina gikk full og jeg ga det til røde kors uten å vinne. Vagler mellom den knappen og postkassa ved siden av, som er å gi det til korpset.
Vi har bare røde kors eller ta den selv

Back
Topp