>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha den sang jeg til mine. De forsto nada [emoji56]åtteåringen har veldig bæsjhumor, så jeg spilte den, og den der diddelido-sangen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha den sang jeg til mine. De forsto nada [emoji56]åtteåringen har veldig bæsjhumor, så jeg spilte den, og den der diddelido-sangen.![]()
Kjempe [emoji7]Åhh så deilig
Vi spiser vel tidøigeee enn de flesteDet var tidlig
Hehe Blur ofte en del når bi først panter og
Fikk jeg lyst på laks en dagKjempe [emoji7]
Nei det blir stressOrker liksom ikke ta det hver gang man er i butikken.![]()
Fin denDen var kuuuul![]()
Hadde hatt nok til deg om du bodde nærmere gitt [emoji23] unger som lot meg være alene gitt. Bra dere er her [emoji14]Fikk jeg lyst på laks en dag
Jeg har liksom en plan nå som hunden ikke skal være med på trilletur. En pose pant under vogna og en pose til fretex. (sånn stor boks fra fretex på parkeringen til butikken)Orker liksom ikke ta det hver gang man er i butikken.![]()
Haha ja. Kommer med to søppelsekker liksom [emoji14]
Tar med meg hver uke heldigvis [emoji23] Syns det var flauere når maskinen hylte 2 ganger fordi den ble full [emoji23][emoji23][emoji23]
Enda bedreHar ikke pantemaskin på lokalbutikken, så vi orker ikke plage dem med panten [emoji14] Som regel blir det samlet opp, og før eller siden har skolen flaskeinnsamling, så har de pleid å få det.![]()
Da har det vært bra budrunde for kjøperGikk til takst![]()
Kjempebra å resirkuleringHar sirklet rundt i byen i dag og fanget pokemon og samlet ting i spillet, er helt sliten nå.![]()
Og pantet 115 kr i flasker, alltids like pinlig (selv om det ikke burde være det). Heldigvis bare saftflasker og smoothie og sånt, tror det var én ciderboks i hele sekken.![]()
Jøss, og jeg som alltid tar feil når det kommer til slike tingDen liker jeg godt så du traff derAhh skjønner
![]()
Vi har bare røde kors eller ta den selvHehe, jeg pantet innholdet i en sånn gjenbruksbærepose når jeg handlet på kiwi i dag. Usikker på hvor mye det vsr for, jeg gjorde det i to omganger for maskina gikk full og jeg ga det til røde kors uten å vinne. Vagler mellom den knappen og postkassa ved siden av, som er å gi det til korpset.
Kjipt når man ikke har lyst å dra men må:/Har virkelig ikke lyst til å dra til Trondheim i morgen![]()
Det er litt sånn noen ganger, men sånn er det nå bare.Kjipt når man ikke har lyst å dra men må:/
Skikkelig forkjøla [emoji23]Er du pjusk?![]()