☆ Skravletråd Mai ☆

At de ikke lærer [emoji13]
Mannen er skikkelig ille, ble bedre etter vi sluttet å røyke da men jeg lærte fort ihvertfall [emoji6]
Haha. Heldigvis er de som regel rolige. Mer det at de skal dra det plutselig ut noe veldig når de må gå til skolen. Det tar ikke 10 min å ta en jakke på altså [emoji23]

Får ikke ha noen ting for meg selv lengere [emoji13]

Istad hadde snuppa funnet paprikaen som jeg trodde jeg hadde gjemt bra og må spiser hun opp redikkene mine [emoji54]
Altså jaja kjempe fint hun er sunn osv men grønnsaken mine [emoji54]
Hahaha. Den rakkeren [emoji87][emoji23]

Såå frustrerende! Har heldigvis bare opplevd det én gang, og da ringte jeg og de kom, bare litt seint altså. Vil jo helst bli ferdig.
Ja, så kjipt! Har tre stk nå som må avtales på ny.. Blir jo aldri ferdig! Skulle liksom bare bruke 2 dager på de der samtalene.. [emoji14]

Hehe, jeg og!
Kommer aldri til å glemme meg ut selv ihvertfall, siden jeg jobber i samme bhg som F går i [emoji14]
Ikke sant haha.

Uff nei. Jeg er den som er for tidlig ute jeg. Men så sist på skolen at da kom jeg 10 min før tiden og fikk gå rett inn. Så ds var nok det noen som ikke kom der gitt

Haha. Heldigvis er de som regel rolige. Mer det at de skal dra det plutselig ut noe veldig når de må gå til skolen. Det tar ikke 10 min å ta en jakke på altså [emoji23]
Har de alltid hvert sånn eller kan jeg forvente at snuppa her blir verre? For det tar heller ikke 30 min å spise frokost! [emoji13] og da kan jeg godt bli troll selv [emoji54]

Har de alltid hvert sånn eller kan jeg forvente at snuppa her blir verre? For det tar heller ikke 30 min å spise frokost! [emoji13] og da kan jeg godt bli troll selv [emoji54]
Blir verre syns jeg... Eldste er 11 år nå og kan fint bruke 40 min på å gå på do og stelle seg litt. Og hu har enda ikke starta med sminke da en gang [emoji23][emoji23][emoji85]

Back
Topp