>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
JaDet er godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDet er godt da
Deilig på landet [emoji6]Endelig første dag i friheten etter å flytta på landet.... Det var så deilig!!! Lyst til å bare kjøre for å kjøre fordi jeg kan![]()
Og mye tid da ikke bare å ha tålmodighet om man ikke har tid til å være her [emoji54]Ja det var det da. Litt tolmodighet trengs også
Ja er det men mandag så forventet det egentlig [emoji4]Lite liv her i dag
Det er nok lurt for ungene sin del ihvertfall [emoji6]Litt ja [emoji23] Veldig flink å holde meg her inne da [emoji23][emoji23][emoji23]
Nostalgi på høyt nivå [emoji6]Sitter å ser på Addams Family. Guri det er lenge siden jeg har sett den [emoji14]
Spurte unga om de ville se den sammen med meg. Minste på 6.5 så på coveret og ropte JA. Eldste på 11 år så på coveret og så jo selvsagt Fester og den levende hånda og ropte NEI [emoji23]
Så da fikk jeg se den alene gitt. Er da ikke noe verre underholdning enn Scooby doo egentlig [emoji14]
Hahaha. Holder meg godt egentlig. Men spørs hvor langt de drar tålmodigheten min [emoji14]Det er nok lurt for ungene sin del ihvertfall [emoji6]
Skikkelig ogsåNostalgi på høyt nivå [emoji6]
Men var mye i helgaJa er det men mandag så forventet det egentlig [emoji4]
At de ikke lærer [emoji13]Hahaha. Holder meg godt egentlig. Men spørs hvor langt de drar tålmodigheten min [emoji14]
Fikk lyst til å se på jeg ogsåSkikkelig også![]()
Det var det, alle ville vel ha veska [emoji54]Men var mye i helga
Jo veldig digg men så deilig å ikke være avhengig av bestefar når jeg må til sentrum lenger [emoji14] kan dra når jeg vil * glise*Deilig på landet [emoji6]
Kos degFår komme meg til byen
Ja det må vel være det absolutt beste [emoji16]Jo veldig digg men så deilig å ikke være avhengig av bestefar når jeg må til sentrum lenger [emoji14] kan dra når jeg vil * glise*
Jah...og sykt irriterendeSå fryktelig respektløst [emoji13][emoji13]
Nei, det er visst "ut" å gi beskjed for tiaNei, så kjedelig... Sier ikke folk ifra?