Å? Hva skal du ha?Må på Lindex i dag ser jeg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å? Hva skal du ha?Må på Lindex i dag ser jeg nå
Søren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime
Hahaha ja gubben var veldig imponert over meg i går[emoji23][emoji23] Herlig gitt
Nei moskus and.Hihi, søting! Gås?
Ah. Vi kvitta oss med badekaret for å få vaskemaskinen opp [emoji14] Haha. Hata badekaret vårt. Det tok stor plass og en viss unge.... minste.... kremt.... tetta hele driten ved å stappe dopapir ned i bunnen på badekaret. Kjempegøy. Så det ble raskt ubrukelig det gitt.
Skal jeg ha badekar igjen skal det være ett mye dypere enn vi hadde. Dekka såvidt over navelen nåt det var fullt. Vil helst bli dekka til hals jeg gitt [emoji41]
Men ennå en drømJa. Ekstra herlig da![]()
Jo natta forstår deg helt![]()
Våknet til dette i dag. Bare legger meg igjen, jeg. Vekk meg når det er over.
God morgenHer våkna lille 5 og mente det var morgen. Grinete som fy fordi hun ikke har sovet nok. Meeen vi er i allefall oppe
![]()
Men jeg er ikke stor på hvit fisk da... [emoji87] Har prøvd å lage. Og mulig jeg suger i å lage det. Men jeg likte ikke torsk og slikt hvertfall. Begge barna elska den da [emoji23]
Så kjedeligMee vind her også i dag
Uff daJoda godt men for lite![]()
Hvem vil det? Er jo regninger og drit [emoji23]
Du klarer vel det duTakk. Prøve hvertfall![]()
Håper du får den igjen rasktDa kjører mannen ut med bilen snart . Til verksted. Hade søte bilen min .
MhmOm du skal få begynne hvertfall [emoji14]
Det er noe drit. Opp og ned trappa som er smal også. Hater kjelleren.
Åh ikke nytt her . Godt det. Fish tikkaDet var en ny kombo. Foretrekker vanlig seibiff, tror jeg. [emoji39]
Ha ha uff daMannen monterte trampoline, prater med faren sin dagen etterpå om hvordan han kunne sikre den, og dagen etter igjen måtte han demontere den fra trærne i hagen. Han har bestemt at vi ikke skal ha flere trampoliner. [emoji23]
Ja i grunnSå kjedelig