Å nå vil jeg ha 13 innlegg til
Klarer jeg det tro
Det var nok veeeeldig vanskelig vil jeg tro[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nå vil jeg ha 13 innlegg til
Klarer jeg det tro
Å der var jeg i mål, Å nå har jeg 800 innlegg denne mnd
Du må nok få ringt lege imorgenGod morgen alle sammen
Hadde håpet beinet skulle bli bedre i løpet av natta men nei..
Regn ute så tror vi tar inne dag
Stakkars lille[emoji20] håper natta gikk greit!
Vel mine knekker og fliser opp da så er flere ting som kan gjøre at man ikke får lengre negler [emoji13]Neglene blir vel lengre om man ikke klipper, filer eller biter[emoji12]
Ja så godt for noe. Blir 20 her i dag. Herlig . Blir grilling og masse is. I morgen blir det ikke mer enn 10 grader
Snø åh hjelpes hvor bor dere?Her snør det i dag [emoji36]
Enda godt å høre det da [emoji6] trodde det hadde rablet helt for deg nå [emoji23]Haha åh nei. Frøkna er vekkerklokka![]()
Kanskje like greit det da ja, går ikke ann å ta av beina på senga så den står helt ned i gulvet? Mindre muligheter for edderkopper og flykte unna ihvertfallAner ikke hvor den er.
Jeg har nå vært våken i 4 timer. Og har stått opp. Snart frokost.
Det gjør det titt og ofteEnda godt å høre det da [emoji6] trodde det hadde rablet helt for deg nå [emoji23]
Gaver er vanlig!Hmm ikke alltid lett med gaver. Skal ha 41årsgave og til 90åring
Æææ! [emoji54]Her snør det i dag [emoji36]
Snø åh hjelpes hvor bor dere?
Da hadde hvertfall ikke jeg klart å sove [emoji23]Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Æææ! [emoji54]
Håper det snart går over!
Opp kvart på 6 uten barn? Er du ordentlig A-menneske?God morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()
Vanlig? Vanskelig ? Hehe noe hun ønsker da?Gaver er vanlig!
Vi vet ikke hva vi skal gi 5 åringen vi snart har i hus vi, under 2 uker til bursdagen
Det må jeg ogJeg må vel skravle mer for å nå målet