Halloen ! Kjekt å se deghvordan går det?
Takk i Lige måde
Med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halloen ! Kjekt å se deghvordan går det?
Jeg håper vi skal slippe det fast, men i alle fall må vi gjennom en runde nå som legen sa kommer til å ta lang tid. Skal tilbake om et par uker og se hvordan det går.Oki . Min går fast på movicol
God morgenHeisann jenter![]()
Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Håper at dagen i dag blir bedre for alleI går bekymra jeg meg for hunden som trolig har fått artrose
Mellomste er forstoppet men igang med en kur som etter avklaring på telefon med legen viste seg å være halv dose så vi skudde opp doseringen (og nå ser vi effekt)
Yngste hadde så rennende nese at jeg fryktet pollenallergi (men bedre i dag så vi får se)
Og eldste fikk et kraftig migreneanfall da vi skulle spise middag.
Det ble rett og slett litt mye for meg.
Men i dag bedre. Hunden virker bedre (bra er hun ikke men etter noen fall i trappa var hun forslått. Vi følger henne i stramt bånd eller holder i halsbåndet ned trapp nå så faller hun ikke og det går bedre) og mellomste får ut litt. Migrenen ga seg som ventet med søvn og lillemor sin nese renner ikke helt så konstant. Bedre dag. Og i morgen er det søndag, så min dag å sove![]()
Ja men besta og dyrene syns det er deilig begynte å regne litt nå. Men godt for gress og mark å få næring til å Gro på!Det varer vel ikke lenge dessverre[emoji849] kjøligere vær på vei...
God morgen jenter gutta sover og chiabatta i ovnen. Bare hunden som holder meg med selskap
Det kan jeg tenke megTakk i Lige mådedet går veldig bra
men Gud hverdagene er travle
Med deg da?
Ja håpe detJeg håper vi skal slippe det fast, men i alle fall må vi gjennom en runde nå som legen sa kommer til å ta lang tid. Skal tilbake om et par uker og se hvordan det går.
Ja!Hahaha, kravler overalt! [emoji23][emoji37]
Min dag å sove....Håper at dagen i dag blir bedre for alle![]()
God morgen
Vi får se hva som skjer fremover.Ja håpe det![]()
Det kan jeg tenke megbare bra her
Det hørtes ikke morsomt ut i det hele dag håper det snur og god bedringJa, men da blir det 3. halsbetennelsen på 1 år, kjenner det sitter i ganen. Jeg er en håpløs case [emoji23]
Samme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mndWow[emoji28] glemmer å sjekke og ikke minst huske hvor mange jeg har når ny mnd er her. Er jo bare og ha det tallet så har man kontroll[emoji4] men...[emoji23]
YesVi får se hva som skjer fremover.
Det er bra jobba. Du ligger godt Ann til veska [emoji14]Da har jeg med dette innlegget 700 innlegg denne måneden