Sov godt, vennenVurderer å tusle i seng jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt, vennenVurderer å tusle i seng jeg
Beklager, men den er min
Sov godt til deg ogsåNei, nå må jeg logge av[emoji28] Ha ei god natt[emoji294]️
Tror jeg har 5 tråder nåEr det
Ikke så langt unna du heller.
Har bare en 3-5 tråder og trenger 10
He he ja da må du skravleJa, bitt av basillen[emoji23] og lyst på den veska
Ha ha du daDit har jeg kommet meg, men ikke ut her fra[emoji85]
God natt og sov godtNei, nå må jeg logge av[emoji28] Ha ei god natt[emoji294]️
Ikke hørt omDenne
![]()
Hele tiden ute ja, min type hijab siden jeg ikke får bruke den på hode [emoji6]Men dersom det bare blir verre så betyr det at du her like heldekkende klær hele tiden.
Etter hva jeg har forstått av det har du en fantastisk mann som virkelig elsker deg og mest sannsynlig ikke ser det.
Med andre ord, det er ingen andre enn deg som kommer til å se det.
Hvorfor bry seg?
Håper jeg virkelig ikke, gøy med nye skravlere her inneGir meg ikke fordet[emoji13]
Jeg virkelig elsker den forfatteren derIkke hørt om
Skal prøve på detSov godt, vennen
Gratulerer, da ligger du foran megHalvveis til 1500![]()
Bra, til litt bedre priser også håper jeg [emoji4]Mye fint der
Men jeg vil virkelig ikke bli brun [emoji13]Bare jeg får vært ute i sola så får jeg grei farge, men etter to år uten mye sol og hormoner som gjorde at jeg ikke ble veldig brun. Så må jeg nok regne med at jeg må være mye i sola skal jeg bli noe veldig brun[emoji4]
Brun blir du, men tar tid og bli kjempebrun[emoji4] du får bruke hansker[emoji6]
Nesten halvveis allerede [emoji54] som du skravler daDa har jeg med dette innlegget 700 innlegg denne måneden
God natt [emoji4] og sov godtNei, nå må jeg logge av[emoji28] Ha ei god natt[emoji294]️
Huff stakkars, aldri godt å vite hva det er da, de skulle kommet med en brukermanualFikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.