☆ Skravletråd Mai ☆

Men dersom det bare blir verre så betyr det at du her like heldekkende klær hele tiden.
Etter hva jeg har forstått av det har du en fantastisk mann som virkelig elsker deg og mest sannsynlig ikke ser det.
Med andre ord, det er ingen andre enn deg som kommer til å se det.
Hvorfor bry seg?
Hele tiden ute ja, min type hijab siden jeg ikke får bruke den på hode [emoji6]

Og sitter nok mest i hodet mitt ja

Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.

Bare jeg får vært ute i sola så får jeg grei farge, men etter to år uten mye sol og hormoner som gjorde at jeg ikke ble veldig brun. Så må jeg nok regne med at jeg må være mye i sola skal jeg bli noe veldig brun[emoji4]
Brun blir du, men tar tid og bli kjempebrun[emoji4] du får bruke hansker[emoji6]
Men jeg vil virkelig ikke bli brun [emoji13]

Satser på at det blir bedre i år da [emoji4]

Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.
Huff stakkars, aldri godt å vite hva det er da, de skulle kommet med en brukermanual

Back
Topp