Får håpe det, skjønner jo at han vil ha litt bedre klær når han skal på sjefs ting [emoji13]Får nok litt mer for den summen men kommer også an på om det er ekstra tilbud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det, skjønner jo at han vil ha litt bedre klær når han skal på sjefs ting [emoji13]Får nok litt mer for den summen men kommer også an på om det er ekstra tilbud
Huff på tide å finne det ut nå jaSkjedde ettellerannet på fotballtrening i februar
Både nei og jaIkke store minien da
Alt bra herGod kveld! Og snart god nattstår det bra til her?
Nå venter jeg på mannen så dette kan ta tid før jeg finner senga [emoji54]Haha tok tid her også
Jupp klart detFår håpe det, skjønner jo at han vil ha litt bedre klær når han skal på sjefs ting [emoji13]
Har vært hos legen men må igjebHuff på tide å finne det ut nå ja
Min spiller hanNå venter jeg på mannen så dette kan ta tid før jeg finner senga [emoji54]
He be skjønnerBåde nei og jaHan vokser som ugress, så stor er han..
Men samtidig veldig liten, siden han bare er 6 uker
![]()
Huff stakkars, aldri godt å vite hva det er da, de skulle kommet med en brukermanual
Skravler du så mye [emoji6]Oh snart rundt tall på rykte også![]()
Skravle ikke i det hele tattSkravler du så mye [emoji6]
Står bra til her ihvertfall [emoji4]God kveld! Og snart god nattstår det bra til her?
God natt og sov godtDet hadde vært noe! Virker som han bare vil være nær nå, da jeg la meg i senga prøvde jeg å by puppen, han bare vred seg unna, men sovnet. Satte meg opp for å koste noe ut av senga, han gråt igjen, men samme prosedyre. Sover nå inntil puppen liksom. Jaja, så lenge han sover!
God natt [emoji42]
Tatt noen bilder eller lignende da?Har vært hos legen men må igjeb
Så braAlt bra her
Akkurat nå ber min, men han var hos en kompis som reiser på ferie imorgen og blir borte en mnd men han skulle komme til soga kroken når han var ferdig tydeligvis [emoji6]Min spiller han
Nope hun bare kjente å trykka,sa det var ruptur og bra innen 6 uker..Tatt noen bilder eller lignende da?
Hva driver han med da?Nå venter jeg på mannen så dette kan ta tid før jeg finner senga [emoji54]
Hod deg da?Så bra![]()